Gå til innhold

Hvorfor er menn så vanskelige å forstå seg på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en fyr har ikke møtt hverandre på en mnd ca pga diverse grunner. Nå i påsken skulle vi egnt møte hverandre, men han måtte operere et fingerbrudd og vil la det gro ordentlig. Så jeg tok int. og spurte om han om vi heller skulle møtes om to uker istedenfor, ettersom det er da jeg kan før jeg har eksamen i mai og masse annet jeg må prioritere. Ba han holde av den helga nå som vi ikke har møtt hverandre på lenge.

Han svarer så: "det er jo umulig for meg å vite hva jeg skal to uker fram i tid, så vi tar det som det kommer"

Jeg reagerer litt ettersom om jeg savner en og vil møtes etter så langt tid så hadde jeg jo holdt av tid uansett om det er en uke fram i tid eller to? eller hva mener dere?

Anonymkode: 29769...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og en fyr har ikke møtt hverandre på en mnd ca pga diverse grunner. Nå i påsken skulle vi egnt møte hverandre, men han måtte operere et fingerbrudd og vil la det gro ordentlig. Så jeg tok int. og spurte om han om vi heller skulle møtes om to uker istedenfor, ettersom det er da jeg kan før jeg har eksamen i mai og masse annet jeg må prioritere. Ba han holde av den helga nå som vi ikke har møtt hverandre på lenge.

Han svarer så: "det er jo umulig for meg å vite hva jeg skal to uker fram i tid, så vi tar det som det kommer"

Jeg reagerer litt ettersom om jeg savner en og vil møtes etter så langt tid så hadde jeg jo holdt av tid uansett om det er en uke fram i tid eller to? eller hva mener dere?

Anonymkode: 29769...990

For en tulling. Å ikke møte jenta man dater pga fingerbrudd ?! 😅

Kom over her istedet du jenta mi 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og en fyr har ikke møtt hverandre på en mnd ca pga diverse grunner. Nå i påsken skulle vi egnt møte hverandre, men han måtte operere et fingerbrudd og vil la det gro ordentlig. Så jeg tok int. og spurte om han om vi heller skulle møtes om to uker istedenfor, ettersom det er da jeg kan før jeg har eksamen i mai og masse annet jeg må prioritere. Ba han holde av den helga nå som vi ikke har møtt hverandre på lenge.

Han svarer så: "det er jo umulig for meg å vite hva jeg skal to uker fram i tid, så vi tar det som det kommer"

Jeg reagerer litt ettersom om jeg savner en og vil møtes etter så langt tid så hadde jeg jo holdt av tid uansett om det er en uke fram i tid eller to? eller hva mener dere?

Anonymkode: 29769...990

Det er viktig du skjønner nøyaktig hvorfor han ikke kan komme da og er sikker på hva sannheten er. Et sunt forhold finnes aldri uten ekte og moden åpenhet. Beste måten å gjøre det på er å være ærlig og si det du føler når han sier det til deg. Faktisk, si det du sa her, men til han.

Jeg skjønner personlig ennå ikke hvordan teoretiske folk ønsker å leve i forhold der de ikke tolererer slik åpenhet.

Endret av Ben24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EnduranceMax said:

For en tulling. Å ikke møte jenta man dater pga fingerbrudd ?! 😅

Kom over her istedet du jenta mi 😊

Æsj. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ofrer et fingerbrudd for en kvinne de liker godt. Tro meg. 

Så at han sier at han ikke kan møte deg, og heller ikke vet om han kan om to uker - kan umulig tolkes feil. 

Anonymkode: d48ea...aee

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke vanskelig å forstå. Problemet er at dere kvinner prøver å tolke oss som om vi også var kvinner. Og da blir det bare tull! 
 

Når en mann vil ha deg er det utvetydig. Er du usikker er enten problemet deg og din overtenking eller så er han ikke intr i deg.

Anonymkode: 57c52...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han ikke vil holde av en helg to uker fram i tid, i tilfelle det dukker opp noe annet, er et tydelig tegn på at han ikke er interessert. Han her kan du bare glemme. Gå videre! Noe annet er bare nedverdigende for deg.

Anonymkode: 9e6d3...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er overhodet ikke vanskelig å forstå seg på, tro meg. De er mye lettere enn oss kvinner. Har veldig mye erfaring angående dating og hvordan de tenker. 

Du har allerede fått svaret ditt - han er ikke interessert i deg nok. Oppå det hele velger han å svare deg med en frekk fremtoning: "det er jo umulig for meg......". Jo, det er faktisk mulig, så absolutt er det det! Bruker du aldri å ta deg en reise heller du da? Siden du aldri vet hva du skal lengre frem i tid?:) 

Alt er bare tull, hadde han virkelig likt deg godt nok så hadde han med glede satt av den helgen for deg. Jeg har ikke ord for hvor mange slike gutter jeg har gått gjennom - og tro meg, hvis de virkelig vil, så gjør de det. Uansett hva det måtte være. 

Vær så snill, spar tid og heller finn deg noen som prioriterer deg, for det fortjener du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og en fyr har ikke møtt hverandre på en mnd ca pga diverse grunner. Nå i påsken skulle vi egnt møte hverandre, men han måtte operere et fingerbrudd og vil la det gro ordentlig. Så jeg tok int. og spurte om han om vi heller skulle møtes om to uker istedenfor, ettersom det er da jeg kan før jeg har eksamen i mai og masse annet jeg må prioritere. Ba han holde av den helga nå som vi ikke har møtt hverandre på lenge.

Han svarer så: "det er jo umulig for meg å vite hva jeg skal to uker fram i tid, så vi tar det som det kommer"

Jeg reagerer litt ettersom om jeg savner en og vil møtes etter så langt tid så hadde jeg jo holdt av tid uansett om det er en uke fram i tid eller to? eller hva mener dere?

Anonymkode: 29769...990

Det viktigste rådet jeg har er dette: 

Husk å ikke skrive "egnt" og "int"på eksamen 😬

Anonymkode: 52171...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (8 minutter siden):

Det er nok en kollega av Mc Gyver som blir kalt ut på oppdrag på kort varsel.

Ikke Supermann?

Anonymkode: 52171...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke vanskelige. Dette er veldig, veldig enkelt.

He is just not that into you. 

Dropp det. Gå videre i livet. 

Anonymkode: 12851...aeb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke Supermann?

Anonymkode: 52171...1b4

Han prioriterer Louis Lane så absolutt ikke😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...