Rubella Skrevet 17. oktober 2018 #1201 Del Skrevet 17. oktober 2018 7 minutter siden, Dråpe skrev: Til alle kålhoder: https://i.imgur.com/A3zrKNv.jpg Herregud. Har sett noen episoder av bloggerne nå, og hun får jo liste-Stina til å virke «likanes» og smart i forhold! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi123 Skrevet 17. oktober 2018 #1202 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg likte en kommentar inne på makeupmekka og er blokka fra annijors insta jeg og😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2018 #1203 Del Skrevet 17. oktober 2018 Gir meg ikke før jeg får ett skikkelig svar.. Veldig skuffet over MuM. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 17. oktober 2018 #1204 Del Skrevet 17. oktober 2018 Blir nok blokka jeg også, nå - men det skal jeg nok klare å leve med! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. oktober 2018 #1205 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) For de som ønsker å lagre sutringen hennes over regelverket, så finner man de fra 17.10.2018, 10:51:07): https://storiesig.com/stories/annijor Tilføyelse 18.10. Kl 12.25: Det er gått 24 timer, så nå er det ikke tilgjengelig. Endret 18. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. oktober 2018 #1206 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) På 17.10.2018 den 22.06, pøbelsara skrev: Ja. Barn sulter i Afrika, så da behøver vel ikke en stakkars, litt uopplyst, men veldig indignert blogger følge loven. For en sammenligning. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 17. oktober 2018 #1207 Del Skrevet 17. oktober 2018 Syntes ikke instastoryen hennes er morsom, mer pinlig og irriterende. Min tolkning er at hun hver_eneste_gang, må lage 20 minutter video på insta, om at hun gjør noe feil. Hun rettferdiggjør seg selv og legger ansvar og skyld over på andre. Helst med noen små-sarkastiske tonefall innimellom. Jeg driter i om du drikker vann av et vinglass, hvorfor føler du for å rettferdiggjøre deg selv hver bidige gang? Kan du ikke bare ta det til deg å holde kjeft, tenker nå jeg.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. oktober 2018 #1208 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg visste ikke at det var så ille. Fullstendig ansvarsfraskrivelse og sutring. Hun virker jo psykisk syk gjennom hele storyen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 17. oktober 2018 #1209 Del Skrevet 17. oktober 2018 42 minutter siden, Dråpe skrev: Til alle kålhoder: https://i.imgur.com/q8yJMYe.jpg Eit meget godt eksempel på å ikkje skriva i affekt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 17. oktober 2018 #1210 Del Skrevet 17. oktober 2018 23 minutter siden, Rubella skrev: Blir nok blokka jeg også, nå - men det skal jeg nok klare å leve med! Det går helt fint da jeg lever i beste velgående på tross av blokkering.. 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 17. oktober 2018 #1211 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Det går helt fint da jeg lever i beste velgående på tross av blokkering.. 😆 Puh, godt å høre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 17. oktober 2018 #1212 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, Rubella skrev: Puh, godt å høre! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 17. oktober 2018 #1213 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ligger også ute på "tulleinstagrammen" Hennes, a9hor fy så pinlig hun er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 17. oktober 2018 #1214 Del Skrevet 17. oktober 2018 16 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Det går helt fint da jeg lever i beste velgående på tross av blokkering.. 😆 Skjønner ikke bloggerne at de blokkerte fortsatt kan se instagrammen deres? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gudbevaremegvel Skrevet 17. oktober 2018 #1215 Del Skrevet 17. oktober 2018 9 timer siden, Hoody skrev: Selv om hun burde kunne reglene så må jeg innrømme at jeg lo meg gjennom instastoryen hennes når hun får ut frustrasjonen sin 😂 hun er jo ganske morsom 😁 Skjønner ikke hvorfor folk synes det? Jeg synes hun bare virker barnslig og teit, og det blir ekstra ille når man ser det i kontekst, altså at hun sutrer som et barn når hun ikke gjør jobben sin ordentlig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 17. oktober 2018 #1216 Del Skrevet 17. oktober 2018 28 minutter siden, Vipser skrev: Skjønner ikke bloggerne at de blokkerte fortsatt kan se instagrammen deres? 🤔 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 17. oktober 2018 #1217 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) På 11.10.2018 den 14.22, misssssnorway skrev: Hvem er du til å bestemme hvordan angst SKAL se ut? Du får kun innblikk i et par sekunder/minutter av dagen til dette mennesket, og vet absolutt ikke hvordan hun var/hadde det like før/etter. På sosiale medier kan man bestemme 100% selv hvordan man vil fremstå og man velger selv hva som legges ut. Selv har jeg slitt med tung depresjon og grenset til angst i perioder (diagnosert og loggført i journal) og jeg selv har valgt hvem som har fått vite det eller ikke, ved å velge hva som deles med hvem! Bare fordi hun ikke "stråler normal angst" på event betyr det ikke at hun ikke sliter! For dere som spekulerer i hennes psyke og at den sikkert er selvdiagnosert, skam dere! Har vi virkelig konmet ditt at man ikke kan ha psykiske problemer fordi man er i offentligheten? Skal man kun tro på dem dersom de har legeerklæring? Psykisk helse er privat og personlig, og vedkomnende bør velge selv hva de deler eller ikke vil dele. Forstår godt at offentlige personer velger å ikke dele visst reaksjonene er at det Sikkert ikke er ekte, at de ljuger/dikter opp osv! Skjerpings! Jeg tviler ikke på at hun kan ha en mild sosial angst, det fins jo flere grader. Men om hun virkelig brukte ordet "sterk sosial angst" som jeg tar utgangspunkt i her forstår jeg mange her inne reagere. Har du sterk sosial angst gjør du alt for å unngå å være i sentrum, du vil ikke være istand til å sitte på God morgen Norge eller debattere på kamera slik hun gjorde. Du vil heller ikke stille opp frivillig på "teenage boss" (med mindre hun utviklet sosialangsten senere). Jeg tror flere her henger seg opp i at hun valgte ordet "sterk" fordi det er respektløst mot de som faktisk har sterk sosial angst. De jeg kjenner med sterk sosialangst har problemer med å gå ut av huset, på butikken osv. Har du sterk sosialangst er du ikke istand til å stå å snakke foran et panel- PÅ KAMERA. Det skurrer noe voldsomt. Jeg synes det er utrolig tøft av henne å si dette høyt foran panelet slik hun gjorde. Men sterk sosialangst- NEI. Endret 17. oktober 2018 av miss spjåk litt mye gjentagelser 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 18. oktober 2018 #1218 Del Skrevet 18. oktober 2018 8 timer siden, Asti skrev: For de som ønsker å lagre sutringen hennes over regelverket, så finner man de fra 17.10.2018, 10:51:07): https://storiesig.com/stories/annijor Jøss 😐 Men hvis Norge er så fælt og umulig å bo i når man er blogger, kan hun ikke bare flytte da? Pakke Nellyklærne og vinglassene og finne et bedre sted å bo. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 18. oktober 2018 #1219 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hun virker å være helt ute å kjøre for tiden. Virker som hun er i fornektelse, hun kan aldri gjøre noe feil, det er alle andre som er teite. Lurer på når hun skal vokse opp, det er ikke sjarmerende lenger (ikke at det noen sinne har vært det, men nå er det bare trist). Håper hun innser at bloggen ikke er bra for henne. Hun makter jo ikke å sette seg inn i lovverket en gang.. Og den instastoryen.. Hjelp 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 18. oktober 2018 #1220 Del Skrevet 18. oktober 2018 Nå har jeg kuttet den ene leverandøren etter den andre, og sitter igjen med Bangerhead. Dukker det opp en rosablogger der også, blir det kun den fysiske butikken som gjelder. Orker bare ikke bloggernes dårlige annonser, deres halvhjertede omgang med sannheten, alle (bevisste) lovbrudd og gigaego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå