Ostepooopp Skrevet 8. oktober 2018 #1081 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Det må være en belastning for eksen hennes, og ikke minst hans nye kjærester, at hun holder på sånn. Ikke bare er det en bitter eks som i sitt stille sinn ikke kommer over han. Her er det en dame som jevnlig skriver om det på bloggen sin, snakker om det på TV og nå også har skrevet bok om det! Jeg hadde blitt sprø! Endret 8. oktober 2018 av Ostepooopp 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 8. oktober 2018 #1082 Del Skrevet 8. oktober 2018 17 timer siden, ssophie skrev: Annijor reklamerer for klær fra Gina Tricot på instastory nå. Alt er merket som annonse. Samtidig publiserer hun ut et bilde på Instagram av seg selv iført én av jakkene hun reklamerer for, men uten å merke. Hun får spørsmål i kommentarfeltet under bildet, og svarer da at hun har kjøpt jakken selv. Samme jakke som hun samtidig reklamerer for med annonselenke og annonsemerking på story. Hvorfor er det så ufattelig vanskelig for denne bloggeren å sette seg inn i reglene? Det er jobben hennes. Er jo på grunn av sånne som henne at regjeringen må sette av penger til bloggpoliti - en nyhet hun selv reagerte kraftig på. Blir så oppgitt. + utydelig merking på instastory. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/kFWiwQP . Dvs. annonsemerkingen er med lys skrift mot lys bakgrunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 8. oktober 2018 #1083 Del Skrevet 8. oktober 2018 1 hour ago, Asti said: + utydelig merking på instastory. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/kFWiwQP . Dvs. annonsemerkingen er med lys skrift mot lys bakgrunn.... Takk! Har du sett kommentarfeltet på det instabildet der? Følgerne går i strupen på den som sier fra om manglende merking, og Annijor selv kan tydeligvis ikke reglene. Skremmende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 8. oktober 2018 #1084 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, ssophie skrev: Takk! Har du sett kommentarfeltet på det instabildet der? Følgerne går i strupen på den som sier fra om manglende merking, og Annijor selv kan tydeligvis ikke reglene. Skremmende. Leste nå. Leserne skjønner tydeligvis ikke at promotering av klær som influenceren har vist frem i annonse skal merkes. Dette har Annijor fått brev fra FO/FT om i november -17 - https://imgur.com/a/Ijyeu. Jeg sendte nå over https://imgur.com/a/kFWiwQP til Forbrukertilsynet, så får de eventuelt avgjøre hvem som har rett (om de har ressurser nok til å se på det). Endret 8. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 8. oktober 2018 #1085 Del Skrevet 8. oktober 2018 4 timer siden, Ostepooopp skrev: Det må være en belastning for eksen hennes, og ikke minst hans nye kjærester, at hun holder på sånn. Ikke bare er det en bitter eks som i sitt stille sinn ikke kommer over han. Her er det en dame som jevnlig skriver om det på bloggen sin, snakker om det på TV og nå også har skrevet bok om det! Jeg hadde blitt sprø! Sant nok. Hun må absolutt få ut følelsene sine, men kanskje det er bedre å gjøre det med profesjonelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 8. oktober 2018 #1086 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Jeg er enig. Det kan være godt for mange å skrive dagbok for å få ut vanskelige følelser, men hun er 22 år og hadde hatt god tid til å reflektere, bearbeide og bli helt ferdig med sorgen før hun publiserte boka. Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinatara Skrevet 8. oktober 2018 #1087 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Handler boken altså om et forhold hun hadde midt i tenårene? Og hun har kjærlighetssorg fortsatt 6 år etterpå? Ikke for å bagatellisere ungdomskjærlighet, men dette er jo ganske spesielt i så måte. For det må jo da handle mer om henne og ikke forholdet i seg og da bør det jo være unødvendig å utlevere andre. Endret 8. oktober 2018 av Zinatara 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 8. oktober 2018 #1088 Del Skrevet 8. oktober 2018 23 minutter siden, Zinatara skrev: Handler boken altså om et forhold hun hadde midt i tenårene? Og hun har kjærlighetssorg fortsatt 6 år etterpå? Ikke for å bagatellisere ungdomskjærlighet, men dette er jo ganske spesielt i så måte. For det må jo da handle mer om henne og ikke forholdet i seg og da bør det jo være unødvendig å utlevere andre. Boka handler om 4 år av livet hennes preget av sorg, ja. Trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 8. oktober 2018 #1089 Del Skrevet 8. oktober 2018 Jeg synes Anniken er ei flott jente, og synes dere kan holde opp med å kritisere hva hun skriver om i boken sin. Nok er nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. oktober 2018 #1090 Del Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Litjmusa skrev: Jeg synes Anniken er ei flott jente, og synes dere kan holde opp med å kritisere hva hun skriver om i boken sin. Nok er nok! Flott? Hun er en negativ superegoist som tråkker på andre! Og nei, man skal ikke skrive om akkurat hva man vil i en bok!! 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 9. oktober 2018 #1091 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) 3 timer siden, Litjmusa skrev: Jeg synes Anniken er ei flott jente, og synes dere kan holde opp med å kritisere hva hun skriver om i boken sin. Nok er nok! Hvem er du til å fortelle andre hva de kan og ikke kan skrive? Du må gjerne synes Annijor er flott, men du må respektere at folk har andre meninger enn deg Jeg er uenig i at hun er flott, eller jo hun er veldig vakker, men der stopper det. Hun har visst alt annet enn «flott» personlighet for min del. Dobbelt moralsk mtp sweatshops, lite sympatisk mtp utleveringen av Simen Auke, overhodet ikke mottakelig for konstruktiv kritikk, hun har ingen respekt for markedsføringsloven & hun fremstår som utrolig selvsentrert. Jeg kunne skrevet mer men velger å stoppe for å ikke bli slettet. Dessuten er det helt innafor å diskutere innholdet i en bok hun selv har publisert for offentligheten, det er ikke en personlig dagbok som kritiseres. Endret 9. oktober 2018 av gjestgitt 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. oktober 2018 #1092 Del Skrevet 9. oktober 2018 7 timer siden, Litjmusa skrev: Jeg synes Anniken er ei flott jente, og synes dere kan holde opp med å kritisere hva hun skriver om i boken sin. Nok er nok! Helt ok at du synes det men du kan ikke styre andres ytringer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 9. oktober 2018 #1093 Del Skrevet 9. oktober 2018 10 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: "Bokentil Annijor var en 1 på terningen. Søkt ogsensasjonell. Null innhold. Dette burde hun latt bli i sine egne dagbøker, for så kanskje skrive den boken om 5+ år heller. Eller ikke. " (Utklipt fra tråden "Annijor") Jeg er enig. Det kan være godt for mange å skrive dagbok for å få ut vanskelige følelser, men hun er 22 år og hadde hatt god tid til å reflektere, bearbeide og bli helt ferdig med sorgen før hun publiserte boka. Hun har hatt det vondt, men jeg roper hurra for at en kjærlighetssorg kan man bli "frisk" av. Det finnes mange kroniske lidelser som er uhelbredelige. Sitatet var mitt, så hvorfor ikke bare sitere meg? Det er jo jeg som er eier av det sitatet. Beklager avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. oktober 2018 #1094 Del Skrevet 9. oktober 2018 6 timer siden, Malika skrev: Sitatet var mitt, så hvorfor ikke bare sitere meg? Det er jo jeg som er eier av det sitatet. Beklager avsporing. Beklager, tenkte ikke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 9. oktober 2018 #1095 Del Skrevet 9. oktober 2018 50 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Beklager, tenkte ikke over det. Alt i orden! Synes du bidrar med mye viktig og bra i de ulike bloggdiskusjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. oktober 2018 #1096 Del Skrevet 9. oktober 2018 6 minutter siden, Malika skrev: Alt i orden! Synes du bidrar med mye viktig og bra i de ulike bloggdiskusjonene. Takk. Håper ikke jeg er slem i kommentarene. Ønsker ikke såre noen av dem om de skulle lest det som skrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. oktober 2018 #1097 Del Skrevet 9. oktober 2018 54 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Takk. Håper ikke jeg er slem i kommentarene. Ønsker ikke såre noen av dem om de skulle lest det som skrives. Du virker veldig ydmyk og som en forståelsesfull person, selv om man ikke alltid er 100% enig😊 Virker ikke slem i kommentarene i det hele tatt, og littebitt må vi uansett tåle. Det blir en annen slags kommunikasjon når det skrives og vi ikke ser hverandres ansikt og kroppsspråk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. oktober 2018 #1098 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, wintergirl skrev: Du virker veldig ydmyk og som en forståelsesfull person, selv om man ikke alltid er 100% enig😊 Virker ikke slem i kommentarene i det hele tatt, og littebitt må vi uansett tåle. Det blir en annen slags kommunikasjon når det skrives og vi ikke ser hverandres ansikt og kroppsspråk. Takk. Jeg er opptatt av å forstå andre, for jeg vet hvor vondt det er å bli misforstått på følelsene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 9. oktober 2018 #1099 Del Skrevet 9. oktober 2018 3 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Takk. Håper ikke jeg er slem i kommentarene. Ønsker ikke såre noen av dem om de skulle lest det som skrives. Du er en av de som har de mest interessante innleggene. Har forstått at du kjemper din kamp selv, så jeg heier på deg. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. oktober 2018 #1100 Del Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Malika skrev: Du er en av de som har de mest interessante innleggene. Har forstått at du kjemper din kamp selv, så jeg heier på deg. 👍 Oi, takk. ❤️ Kanskje jeg selv kan skrive en god bok en gang. Har håp om å bli kvitt skammen og sorgen og klare å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå