Gå til innhold

bredt flettebelte i gull


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om det er ut, men jeg bruker det fremdeles. Jeg digger gull, og har alltid brukt gullbelter og gullsko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at en del jenter går med slike belter. Vero Moda og Bik Bok selger dem enda, så det er vel ikke så rart da. Gullbelter er ikke helt min stil, men jeg synes det er fint på andre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er sånn heeelt ut nei, tror det er helt ok å bruke det. Men dette vet nok de på www.mote.no mer om enn oss ;)

Litt på siden; At kjedebutikkene har ting til salgs er jo ikke det samme som at det er dritkult å bruke det ;)

Bohemskjørt finnes ennå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både i gull, sølv og bronze. Elsker de alle tre. Syntes ikke det ser tacky ut med de riktige klærne til. Men er godt at alle har foskjellig smak da :)

Men om det er inn eller ut vet jeg ingenting om. Jeg bruker de klærne jeg er fornøyd med uavhengig av moten. Men leste i et blad at gull og bronse var det store til jul og at sølv skulle være nyttårsfargen. Så hvis det stemmer så er jeg tidlig ute med mitt sølvbelte :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullbelter er da ute etterhvert, og om ikke du tror det, synger de iallfall pa siste verset. Synes de brune flettebeltene til Mulberry er dritfine, men Friis har og noen lekre flettebelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...