Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) Slettet Endret 11. mai 2022 av MarieV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Dette er en av ulempene med å ha en åpen profil - da kan hvem som helst se og kommentere... Det er antageligvis en falsk profil, så du kan rapportere profilen til Meta. Samt blokkere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 Blokker han😊 Da tror jeg at det går bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 bare blokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 The Kavorka skrev (7 minutter siden): Dette er en av ulempene med å ha en åpen profil - da kan hvem som helst se og kommentere... Det er antageligvis en falsk profil, så du kan rapportere profilen til Meta. Samt blokkere. Jeg vet.. jeg trodde ikke at jeg hadde det faktisk men det hadde jeg visst 😕 det er en ekte profil ser jeg .. vet ikke hvem han er men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 Høstlyng skrev (6 minutter siden): Blokker han😊 Da tror jeg at det går bort. Takk 😊 men tror at det fremdeles vises for andre hvis jeg blokker han selv, gjør det ikke det ? Det blir kun borte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #7 Del Skrevet 13. april 2022 [email protected] skrev (7 minutter siden): bare blokker Vises det ikke for andre heller da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #8 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg blokkerte han nå men to venninner sier at det fremdeles synes hos dem, så det fungerer ikke å blokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (8 minutter siden): Vises det ikke for andre heller da ? ka det gjer de men vises ikkje deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #10 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) [email protected] skrev (1 minutt siden): ka det gjer de men vises ikkje deg Bare synes ikke at det er noe særlig hyggelig 😕 Endret 13. april 2022 av MarieV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 13. april 2022 #11 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (1 minutt siden): Bare synes ikke at det er noe særlig hyggelig 😕 det er det eg mote gjort det skjelv om ikkje koselig gang hade plage med folk la inn chat gruppe og eg for og blei lakt til gjen da vart lei so ente med blokerte vedkomende son ikkje kune prate me meg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. april 2022 #12 Del Skrevet 13. april 2022 Du kan jo bare slette kommentaren da, før du blokkerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #13 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) Keikolina skrev (På 13.4.2022 den 18.00): Du kan jo bare slette kommentaren da, før du blokkerte Slettet Endret 11. mai 2022 av MarieV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #14 Del Skrevet 13. april 2022 [email protected] skrev (13 minutter siden): det er det eg mote gjort det skjelv om ikkje koselig gang hade plage med folk la inn chat gruppe og eg for og blei lakt til gjen da vart lei so ente med blokerte vedkomende son ikkje kune prate me meg 🙂 Ja hadde det bare vært så lett å blokke for å få det fjernet så hadde det vært bra men 😕 det står der fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 13. april 2022 #15 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (1 minutt siden): Ja hadde det bare vært så lett å blokke for å få det fjernet så hadde det vært bra men 😕 det står der fremdeles vet ikkje vordan sleter det i chat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #16 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) [email protected] skrev (På 13.4.2022 den 18.13): vet ikkje vordan sleter det i chat? . Endret 11. mai 2022 av MarieV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 13. april 2022 #17 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (Akkurat nå): Det er sånn «haha» like reaksjon på alle bildene mine. Og det går ikke ann å fjerne likes fra andre på egne bilder uten at de fjerner det selv 😕 ikkje noke morro det lit kjedelig de 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 13. april 2022 #18 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (3 minutter siden): Det er sånn «haha» like reaksjon på alle bildene mine. Og det går ikke ann å fjerne likes fra andre på egne bilder uten at de fjerner det selv 😕 Det går ikke nei å fjerne likes eller reaksjoner. Men når det er slike plageånder der så gjør profilen din privat. Har hatt det selv i mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieV Skrevet 13. april 2022 #19 Del Skrevet 13. april 2022 tdm900 skrev (14 minutter siden): Det går ikke nei å fjerne likes eller reaksjoner. Men når det er slike plageånder der så gjør profilen din privat. Har hatt det selv i mange år. Ikke sant 😕 det er skikkelig kjedelig at noen mennesker oppfører seg sånn. Jeg har gjort den privat nå. Men har så lyst til å få vekk alle de reaksjonene hans ….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 13. april 2022 #20 Del Skrevet 13. april 2022 MarieV skrev (7 minutter siden): Ikke sant 😕 det er skikkelig kjedelig at noen mennesker oppfører seg sånn. Jeg har gjort den privat nå. Men har så lyst til å få vekk alle de reaksjonene hans ….. Hmm, da går det kanskje ikke helt vekk da. Men hjelper det ikke litt, når du slipper å se det selv? Tror ikke at noen tenker noe særlig over det. Kanskje folk bare tror at han har trykket feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå