Gå til innhold

Blir plagd på Facebook - hjelp


Gjest MarieV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en av ulempene med å ha en åpen profil - da kan hvem som helst se og kommentere...
Det er antageligvis en falsk profil, så du kan rapportere profilen til Meta. Samt blokkere.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
The Kavorka skrev (7 minutter siden):

Dette er en av ulempene med å ha en åpen profil - da kan hvem som helst se og kommentere...
Det er antageligvis en falsk profil, så du kan rapportere profilen til Meta. Samt blokkere.
 

Jeg vet.. jeg trodde ikke at jeg hadde det faktisk men det hadde jeg visst 😕 det er en ekte profil ser jeg .. vet ikke hvem han er men 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
Høstlyng skrev (6 minutter siden):

Blokker han😊 Da tror jeg at det går bort.

Takk 😊 men tror at det fremdeles vises for andre hvis jeg blokker han selv, gjør det ikke det ? Det blir kun borte for meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MarieV

Jeg blokkerte han nå men to venninner sier at det fremdeles synes hos dem, så det fungerer ikke å blokke :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieV skrev (1 minutt siden):

Bare synes ikke at det er noe særlig hyggelig 😕  

det er det eg mote gjort det skjelv om ikkje koselig gang hade plage med folk la inn chat gruppe og eg for og blei lakt til gjen da vart lei so ente med blokerte vedkomende son ikkje kune prate me meg 🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
Keikolina skrev (På 13.4.2022 den 18.00):

Du kan jo bare slette kommentaren da, før du blokkerte

Slettet

Endret av MarieV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MarieV
[email protected] skrev (13 minutter siden):

det er det eg mote gjort det skjelv om ikkje koselig gang hade plage med folk la inn chat gruppe og eg for og blei lakt til gjen da vart lei so ente med blokerte vedkomende son ikkje kune prate me meg 🙂  

Ja hadde det bare vært så lett å blokke for å få det fjernet så hadde det vært bra men 😕 det står der fremdeles 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarieV skrev (3 minutter siden):

Det er sånn «haha» like reaksjon på alle bildene mine. Og det går ikke ann å fjerne likes fra andre på egne bilder uten at de fjerner det selv 😕 

Det går ikke nei å fjerne likes eller reaksjoner. Men når det er slike plageånder der så gjør profilen din privat. Har hatt det selv i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
tdm900 skrev (14 minutter siden):

Det går ikke nei å fjerne likes eller reaksjoner. Men når det er slike plageånder der så gjør profilen din privat. Har hatt det selv i mange år.

Ikke sant 😕 det er skikkelig kjedelig at noen mennesker oppfører seg sånn. Jeg har gjort den privat nå. Men har så lyst til å få vekk alle de reaksjonene hans ….. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstlyng
MarieV skrev (7 minutter siden):

Ikke sant 😕 det er skikkelig kjedelig at noen mennesker oppfører seg sånn. Jeg har gjort den privat nå. Men har så lyst til å få vekk alle de reaksjonene hans ….. :( 

Hmm, da går det kanskje ikke helt vekk da. Men hjelper det ikke litt, når du slipper å se det selv? 

Tror ikke at noen tenker noe særlig over det. Kanskje folk bare tror at han har trykket feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...