Gå til innhold

Blir plagd på Facebook - hjelp


Gjest MarieV

Anbefalte innlegg

MarieV skrev (51 minutter siden):

Ikke sant 😕 det er skikkelig kjedelig at noen mennesker oppfører seg sånn. Jeg har gjort den privat nå. Men har så lyst til å få vekk alle de reaksjonene hans ….. :( 

Blir nok ikke lett, eneste er jo da å fjerne bildene og legge de ut på ny. Men det vil jo se litt rart ut😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MarieV
tdm900 skrev (2 timer siden):

Blir nok ikke lett, eneste er jo da å fjerne bildene og legge de ut på ny. Men det vil jo se litt rart ut😟

Ja det blir litt dumt men :( jeg rapporterte han men det kommer jeg nok ingen vei med akkurat …. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
Høstlyng skrev (3 timer siden):

Hmm, da går det kanskje ikke helt vekk da. Men hjelper det ikke litt, når du slipper å se det selv? 

Tror ikke at noen tenker noe særlig over det. Kanskje folk bare tror at han har trykket feil. 

Jo det hjelper jo litt men det er jo fremdeles der 😕 ganske plagsomt 

ja mulig det men.. 

jeg har ganske dårlig selvtillit fra før så det er så vondt når noen gjør sånt og alle kan se det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieV skrev (21 minutter siden):

Ja det blir litt dumt men :( jeg rapporterte han men det kommer jeg nok ingen vei med akkurat …. 

Det er ikke lett med slike plageånder. Vil nå likevel bli borte ettersom tida går, nå som du er privat og kun dine venner ser hva du deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieV
tdm900 skrev (På 14.4.2022 den 0.16):

Det er ikke lett med slike plageånder. Vil nå likevel bli borte ettersom tida går, nå som du er privat og kun dine venner ser hva du deler.

Ja det er sant 😕 takk for melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...