Gå til innhold

Ikea


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble glad da jeg så juletingene der i dag. Har allerede sett meg ut en del ting der jeg vil pynte ny-leiligheta med, bare venter på lånet nå :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Å nå gleder jeg med til å dra på IKEA!!!

Men jeg må kanskje finne ut hvor mye julepynt jeg egentlig kjøpte på salget i januar før jeg kjøper noe nytt.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Jippi!! Dette har jeg lurt på lenge, men ikke turd å spørre om, for jeg bor et godt stykek unna Ikea.. Men skal få tatt en tur før jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKEA har slett ikke alle sine profukter på nettsidene. Men de har en avdeling med masse julestæsj som man gå dit selv for å se.

Kjøpe pepperkakedeig ville jeg forøvrig aldri ha gjort, men papir og stæsj er ok å ikke lage selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du anbefaler pepperkakedeigen, Evelina?

Har aldri kjøpt den før, men syns det er ett ork å skulle lage den selv. Om den er god skal jeg gi den ett forsøk i år. Det er fint å ha ikea i nærheten :)

Endret av Dødspingvinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakedeigen koster 25 kroner boksen tror jeg, så det er vel ikke så mye å tape på å prøve den. Men poenget med pepperkaker er jo ikke å spise - men å lage!

Jeg var på IKEA på fredag, men jeg ble litt skuffet over noe av julepynten der. De har brukt veldig mange utradisjonelle farger osv på kuler, stjerner og kranser.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når de begynner med søndagsåpent før jul? Litt tidlig ennå kanskje, men jeg er veeeeldig klar for at de skal åpne på søndager :ler:

Kunne hatt det hele året etter min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...