Gå til innhold

strawberrynet vs. lookfantastic


Gjest uvitende

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende

ja, dere kloke hoder er nok m...lei alle spørsmålom dette, men som ny i gamet, står jeg her som et spørsmålstegn til nettshopping fra utenlandske sider. jeg har satt meg inn i hvordan det fungerer på strawberrynet, men er mer usikker på lookfantastic. sjekket priser der nå, og fikk inntrykk av at de lå et godt stykke under i pris enn strawberrynet ( som jeg forøvrig synes har gooooode priser!). er dette riktig, og hva kommer evt. i tillegg hos lookfantastic?

Håper noen gidder å svare selv om dere sikkert er lei disse hendvendelsene..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dyrere på lookfantastic ja, men pakkene derfra blir som regel ikke stoppet i tollen :)

Du må også betale for frakt på lookfantastic, noe du slipper på strawberrynet :)

Endret av Manic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uvitende

Ok. men jeg mente at prisen var høyere på lookfantastic enn på strawberrynet, men du mener det er omvendt? Jeg sjekket et produkt jeg har lyst å kjøpe, og på SN kostet dette ca.295.- og på lookfantastic kostet dette 195.- (pris for medlem?). Da har jeg regnet at 1 dollar=7 Nkr. Og hvor mye er frakten på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. men jeg mente at prisen var høyere på lookfantastic enn på strawberrynet, men du mener det er omvendt? Jeg sjekket et produkt jeg har lyst å kjøpe, og på SN kostet dette ca.295.- og på lookfantastic kostet dette 195.- (pris for medlem?). Da har jeg regnet  at 1 dollar=7 Nkr. Og hvor mye er frakten på?

Nei, det mente jeg ikke.

Vet ikke helt hva frakten er på lookfantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ble litt forvirra av meg selv og deg jeg nå ;)

Men det er vel bare dermalogica som både er på lookfantastic og strawberrynet (eller?).

Og jeg tror det er billigst på strawberrynet når du regner med frakt som du slipper på SN. Mens fordelen med LF er at du ofte slipper å bli stoppet i tollen, og da kan du bestille dyrere produkter.

Ble nok rotete det her.... Beklager! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uvitende

Å, ja! I pund ja. Ikke dollar. Da skjønner jeg plutselig litt mer. Hva skulle jeg gjort uten dere og rådføre meg med??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uvitende

Hei Manic!

Ja blei litt forvirrende dette her! :)

Men det viser bare hvor uvitende jeg er!!!!

Tusen takk for hjelp! Nå stikker jeg og shopper på Strawberrynet! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfat i.i

gjør om til pund på strawberrynet så ser du med en gang. det jeg hadde lyst på i dermalogica var ca 1-2 pund billigere på l.f, men så kommer jo portoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...