Gå til innhold

Når man skriver et anonymt innlegg her inne, hvorfor får jeg aldri varsler når noen svarer meg?


Rosagodis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan følge emnet etter at du har lagt ut tråden eller svart på noe som anonym, oppe til høyre. Da finner du det under "fulgt innhold" i profilen. Bare husk å huke av for "La andre se at jeg følger dette". (Hvorfor det valget er aktivt som standard skjønner jeg ikke.)

Anonymkode: 449d3...a5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig teit og være anonym her for vi er jo alle anonyme her uansett 😅 men da kan ikke folk hække kontoen eller noe sånt da, når man skrive  anonymt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, @Rosaullteppe.

Det er fordi innleggene automatisk genererer en kode i hver enkelt tråd som linker til @AnonymBruker. I og med at alle anonyme innlegg knyttes til en og samme konto blir det per dags dato ikke mulig å få varsler på innleggene du har opprettet som anonym da det teknisk sett ikke er ''din'' konto. 

En av grunnene til at man kan foretrekke å ta i bruk AB-funksjon kan være at en situasjonsbeskrivelse blir for identifiserbar eller fordi mange føler eierskap over eget brukernavn og derfor ikke ønsker at svar eller tråder kan forbindes med det. Tipset fra AB over her er en løsning til denne problemstillingen, så jeg støtter den anbefalingen.

Mvh Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (9 timer siden):

Hei, @Rosaullteppe.

Det er fordi innleggene automatisk genererer en kode i hver enkelt tråd som linker til @AnonymBruker. I og med at alle anonyme innlegg knyttes til en og samme konto blir det per dags dato ikke mulig å få varsler på innleggene du har opprettet som anonym da det teknisk sett ikke er ''din'' konto. 

En av grunnene til at man kan foretrekke å ta i bruk AB-funksjon kan være at en situasjonsbeskrivelse blir for identifiserbar eller fordi mange føler eierskap over eget brukernavn og derfor ikke ønsker at svar eller tråder kan forbindes med det. Tipset fra AB over her er en løsning til denne problemstillingen, så jeg støtter den anbefalingen.

Mvh Rhodiola, mod.

Tusen takk for svar 🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...