grønnball Skrevet 5. juli 2022 #7681 Del Skrevet 5. juli 2022 charactouy skrev (13 timer siden): Selvsagt er det greit at Depp blir tatovert av et tatoveringsstudio i Oslo. Resten har du funnet på selv, så det gidder jeg ikke svare på. Dere vet like godt som meg at det ikke bare var i tatoveringsstudioet de var sammen med ham og entouragen. Det er jo bilder fra penthouse suiten der alle sammen står samlet med armene rundt hverandre, sånn gutteklubb på fest-bilde. VG kan ha blitt invitert, men fått beskjed om å ikke gå ut med artikkel og bilde før etter x antall dager, er sånn store stjerner og ikke minst mafia opererer, mafiaen har full kontroll over avisene over hva og når ting blir delt. De skriver ofte sånne tredagers-kontrakter som dikterer når avisene kan gå ut med info. Er jo bare å lese om den spesialsydde kontrakten som fotografene i bergen signerte når han var der nå nettopp. Det er sånn de holder på når man er en stor stjerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 5. juli 2022 #7682 Del Skrevet 5. juli 2022 grønnball skrev (17 minutter siden): Dere vet like godt som meg at det ikke bare var i tatoveringsstudioet de var sammen med ham og entouragen. Det er jo bilder fra penthouse suiten der alle sammen står samlet med armene rundt hverandre, sånn gutteklubb på fest-bilde. VG kan ha blitt invitert, men fått beskjed om å ikke gå ut med artikkel og bilde før etter x antall dager, er sånn store stjerner og ikke minst mafia opererer, mafiaen har full kontroll over avisene over hva og når ting blir delt. De skriver ofte sånne tredagers-kontrakter som dikterer når avisene kan gå ut med info. Er jo bare å lese om den spesialsydde kontrakten som fotografene i bergen signerte når han var der nå nettopp. Det er sånn de holder på når man er en stor stjerne. Illuminati, hvilken rolle spiller de i dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. juli 2022 #7683 Del Skrevet 5. juli 2022 Bare for å presisere: Depp ble tatovert i suiten sin på hotellet, det kommer krystallklart frem av artikkelen om man bare gidder å lese den. Det var de som tatoverte ham som tok bildene og fortalte om den store opplevelsen. Jeg kan virkelig ikke se noe galt med det. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. juli 2022 #7684 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) Humor i tråden om ikke annet.. Endret 5. juli 2022 av Hatsumomo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. juli 2022 #7685 Del Skrevet 5. juli 2022 Hank Amarillo skrev (2 minutter siden): Illuminati, hvilken rolle spiller de i dette? Stor. Stor rolle tenker jeg vi sier ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 5. juli 2022 #7686 Del Skrevet 5. juli 2022 Just now, Hatsumomo said: Stor. Stor rolle tenker jeg vi sier ☺️ Ikke glem vampyrene! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. juli 2022 #7687 Del Skrevet 5. juli 2022 Duraton skrev (2 minutter siden): Ikke glem vampyrene! Vampyrmafiaen! 🤐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. juli 2022 #7688 Del Skrevet 5. juli 2022 grønnball skrev (2 timer siden): Dere vet like godt som meg at det ikke bare var i tatoveringsstudioet de var sammen med ham og entouragen. Det er jo bilder fra penthouse suiten der alle sammen står samlet med armene rundt hverandre, sånn gutteklubb på fest-bilde. VG kan ha blitt invitert, men fått beskjed om å ikke gå ut med artikkel og bilde før etter x antall dager, er sånn store stjerner og ikke minst mafia opererer, mafiaen har full kontroll over avisene over hva og når ting blir delt. De skriver ofte sånne tredagers-kontrakter som dikterer når avisene kan gå ut med info. Er jo bare å lese om den spesialsydde kontrakten som fotografene i bergen signerte når han var der nå nettopp. Det er sånn de holder på når man er en stor stjerne. Depp var ikke i studioet. Han bestilte 'hjemlevering', kan man vel si. Dvs han leide tatovører fra et velrenommert studio til å komme til hans hotellsuite for å tatovere ham. VG eller andre nyhetsdistributører var ikke tilstede. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. juli 2022 #7689 Del Skrevet 5. juli 2022 Frida skrev (1 time siden): Vampyrmafiaen! 🤐 Der har vi det 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 5. juli 2022 #7690 Del Skrevet 5. juli 2022 grønnball skrev (2 timer siden): Dere vet like godt som meg at det ikke bare var i tatoveringsstudioet de var sammen med ham og entouragen. Det er jo bilder fra penthouse suiten der alle sammen står samlet med armene rundt hverandre, sånn gutteklubb på fest-bilde. VG kan ha blitt invitert, men fått beskjed om å ikke gå ut med artikkel og bilde før etter x antall dager, er sånn store stjerner og ikke minst mafia opererer, mafiaen har full kontroll over avisene over hva og når ting blir delt. De skriver ofte sånne tredagers-kontrakter som dikterer når avisene kan gå ut med info. Er jo bare å lese om den spesialsydde kontrakten som fotografene i bergen signerte når han var der nå nettopp. Det er sånn de holder på når man er en stor stjerne. Så det er derfor du ikke tør svare meg på hvor du har det fra at VG var der, du er redd for mafiaen? Sikker på det ikke er «men in black» som har denne kontrollen da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 5. juli 2022 #7691 Del Skrevet 5. juli 2022 Wet floor 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 5. juli 2022 #7692 Del Skrevet 5. juli 2022 Thildamor skrev (15 timer siden): Hvor har du det fra at VG var der? Jeg spør igjen, fordi dette står det ingenting om i artikkelen. Eller er det keiserens nye klær du spinner på? Nå står det heller ikke i artikkelen at VG ikke var der, ergo, vi kan tenke oss frem til hva som har foregått i denne saken. Det står heller ikke at tatoveringsgjengen har sendt bildene inn til VG, det kan være journalisten i VG som har tatt bildene. Her kan dere lese litt om fotokontrakten: https://www.nettavisen.no/livsstil/depps-elleville-fotokontrakt-ma-ikke-signeres/s/5-95-557991 samtidig står det i VG artikkelen at de fikk streng beskjed om at de ikke skulle dele bildene på SoMe. VG har fotografer, det er ikke utenkelig at de har signert denne kontrakten og fått audiens på grand hotel, og avtalt å publisere møtet sammen med tatoveringsgjengen noen dager etter møtet. Da er VG plutselig kompiser med entouraget til Depp. avisene må rapportere nøytralt, ikke sitte på hotellrommet og feste og si ja eller nei til gin tonic og champagne fra Depp og co. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 5. juli 2022 #7693 Del Skrevet 5. juli 2022 Tror noen ligger ganske tett på G&T og champagnen og annen grønnfarget sinnabrus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2022 #7694 Del Skrevet 5. juli 2022 Glem at jeg har antydet noe koko bare på Deppsiden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 5. juli 2022 #7695 Del Skrevet 5. juli 2022 Grønnball, jeg tror du har misforstått litt det å «etterforske bredt» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 5. juli 2022 #7696 Del Skrevet 5. juli 2022 grønnball skrev (50 minutter siden): Nå står det heller ikke i artikkelen at VG ikke var der, ergo, vi kan tenke oss frem til hva som har foregått i denne saken. Det står heller ikke at tatoveringsgjengen har sendt bildene inn til VG, det kan være journalisten i VG som har tatt bildene. Her kan dere lese litt om fotokontrakten: https://www.nettavisen.no/livsstil/depps-elleville-fotokontrakt-ma-ikke-signeres/s/5-95-557991 samtidig står det i VG artikkelen at de fikk streng beskjed om at de ikke skulle dele bildene på SoMe. VG har fotografer, det er ikke utenkelig at de har signert denne kontrakten og fått audiens på grand hotel, og avtalt å publisere møtet sammen med tatoveringsgjengen noen dager etter møtet. Da er VG plutselig kompiser med entouraget til Depp. avisene må rapportere nøytralt, ikke sitte på hotellrommet og feste og si ja eller nei til gin tonic og champagne fra Depp og co. Tror du får gå en tur til Specsavers, så kan du lese artikkelen i VG en gang til når du har fått rett styrke i brillene dine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 5. juli 2022 #7697 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) Det går jo ikke an å holde på som det er blitt gjort de siste to-sifrede sidene her fra AH-støttere. Det er ikke argumenter, men fri fantasi; Johnny Depp har tatovert en brukket pil, ergo er han skyldig. Johnny Depp bestilte to tatovører til hotellet = mafiaanalogi. Det finnes farlige, mektige menn med mektig nettverk=det er nok Johnny Depp. Det er vanlig at voldsofre sykeliggjøres og beskrives som den hysteriske og gale, ergo er Amber Heards «ubalanse» Johnny Depps verk. Dette må vi tenke, anslå, vurdere som meget sannsynlig. Om ikke dette er verste form for forutinntatthet og dehumanisering (eller skal vi si mobbing? - nei, det skal vi ikke), så vet ikke jeg. Et minstekrav, må da i alle fall være å ta utgangspunkt i noe faktisk registrert, ikke det som ikke ble registrert; «det stod heller ikke i avisa at kongen og dronningen ikke var der, så da kan vi jo bare tenke oss til at...» 🙄 Endret 5. juli 2022 av ~ Ada ~ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. juli 2022 #7698 Del Skrevet 5. juli 2022 ~ Ada ~ skrev (12 minutter siden): Det går jo ikke an å holde på som det er blitt gjort de siste to-sifrede sidene her fra AH-støttere. Det er ikke argumenter, men fri fantasi; Johnny Depp har tatovert en brukket pil, ergo er han skyldig. Johnny Depp bestilte to tatovører til hotellet = mafiaanalogi. Det finnes farlige, mektige menn med mektig nettverk=det er nok Johnny Depp. Det er vanlig at voldsofre sykeliggjøres og beskrives som den hysteriske og gale, ergo er Amber Heards «ubalanse» Johnny Depps verk. Dette må vi tenke, anslå, vurdere som meget sannsynlig. Om ikke dette er verste form for forutinntatthet og dehumanisering (eller skal vi si mobbing? - nei, det skal vi ikke), så vet ikke jeg. Et minstekrav, må da i alle fall være å ta utgangspunkt i noe faktisk registrert, ikke det som ikke ble registrert; «det stod heller ikke i avisa at kongen og dronningen ikke var der, så da kan vi jo bare tenke oss til at...» 🙄 👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2022 #7699 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg var der! 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 5. juli 2022 #7700 Del Skrevet 5. juli 2022 1 hour ago, Kollontaj said: Jeg var der! 🤪 Så da er du en del av mafian!? 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg