Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Duraton skrev (5 minutter siden):

https://www.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2022/06/27/62b9c14f46163f9d018b458f.html

Lurer på om det er ankesaken eller tilbakebetalingen hun nå prøver å skrape ihop penger til

Sikkert..

Hun burde blitt tatt hånd om av helsepersonell da hun ikke er frisk. Det nå være et trist skue å være vitne til denne formen for destruktiv atferd. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnnePåLande said:

Sikkert..

Hun burde blitt tatt hånd om av helsepersonell da hun ikke er frisk. Det nå være et trist skue å være vitne til denne formen for destruktiv atferd. 

Det er jeg helt enig i. 
Jeg har skrevet tidligere at damen trenger hjelp, hun trenger ikke "enablers".

At folk villig støtter opp og gir henne en unnskyldning til å bare fortsette, vil eventuelt føre til ett psykotisk sammenbrudd for damen. 
Hennes verden og virkeligheten glir bare mer og mer ifra hverandre, så tilslutt så faller hun ned i sprekken som har oppstått. 
De som påstår at dem bryr seg noe nevneverdig om AH, burde heller forsøke å få henne til å ta imot hjelp.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber Heard hadde vel bare 21 dager til å anke saken før den ble rettskraftig. 
Så litt merkelig at det ikke var noen som kunne ihvertfall låne henne pengene til ankesaken. 
Hvor ble det av alle de tidligere partnerene? 
Har dem kanskje ikke noe lyst til å ha noe mer med henne å gjøre?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (7 minutter siden):

Det er jeg helt enig i. 
Jeg har skrevet tidligere at damen trenger hjelp, hun trenger ikke "enablers".

At folk villig støtter opp og gir henne en unnskyldning til å bare fortsette, vil eventuelt føre til ett psykotisk sammenbrudd for damen. 
Hennes verden og virkeligheten glir bare mer og mer ifra hverandre, så tilslutt så faller hun ned i sprekken som har oppstått. 
De som påstår at dem bryr seg noe nevneverdig om AH, burde heller forsøke å få henne til å ta imot hjelp.

Enig i alt du skriver. Hun bør realitetsorienteres, ikke bli dullet med. Dette hektet hun åpenbart har, er usunt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (2 minutter siden):

Amber Heard hadde vel bare 21 dager til å anke saken før den ble rettskraftig. 
Så litt merkelig at det ikke var noen som kunne ihvertfall låne henne pengene til ankesaken. 
Hvor ble det av alle de tidligere partnerene? 
Har dem kanskje ikke noe lyst til å ha noe mer med henne å gjøre?

Hun er et synkende skip grunnet omdømmet hennes. Hvem ønsker å ha noe med AH å gjøre med tanke på det som kom frem i rettssaken? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnnePåLande said:

Hun er et synkende skip grunnet omdømmet hennes. Hvem ønsker å ha noe med AH å gjøre med tanke på det som kom frem i rettssaken? 

Vel, ifølge enkelte i denne tråden, så er jo AH så elskverdig atte. 
Og dem som har stått AH nærmest burde jo vite det best av alle. 
Men det er merkelig stille. 
Omtrent den eneste som gir lyd ifra seg er vel Eve Barlow. 
Det varer vel bare til AH ikke føler at hun kan bruke Eve Barlow lengre, da blir hun kastet til siden. 
Og da blir det vel en bok ifra Eve Barlow om den sjokkerende hemmeligheten om AH, som alle andre egentlig har vist om siden rettssaken tok slutt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duraton skrev (3 minutter siden):

Vel, ifølge enkelte i denne tråden, så er jo AH så elskverdig atte. 
Og dem som har stått AH nærmest burde jo vite det best av alle. 
Men det er merkelig stille. 
Omtrent den eneste som gir lyd ifra seg er vel Eve Barlow. 
Det varer vel bare til AH ikke føler at hun kan bruke Eve Barlow lengre, da blir hun kastet til siden. 
Og da blir det vel en bok ifra Eve Barlow om den sjokkerende hemmeligheten om AH, som alle andre egentlig har vist om siden rettssaken tok slutt.

Jeg ser virkelig ikke hva som er så elskverdig med AH. Hun bruker andre mennesker, lyver, manipulerer, er voldelig og farlig. 
Det må føles som en enorm lettelse for Depp at verden fikk se hvilket menneske AH egentlig er. Stakkars mann som involverte seg med denne dama. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, grønnball said:

Men siden hun ikke ble undersøkt er det jo ikke rart at det ikke ble funnet spor. Nå må dere tenke litt. En sykepleier er ikke trent i å se psykiske forandringer hos mennesker, en sykepleier administrerer medisin etter råd og instruksjoner fra leger, de er ikke psykologer som kan se ofrene så lett. Når det gjelder dette med gange, jeg har flere ganger slått kneet mitt hardt i kanten på stuebordet, og selv om det har vært vondt, har jeg likevel klart å gå noenlunde normalt. Igjen, ikke så merkelig dette. Hun kan vel også ha forholdt seg passiv slik at hun ikke gikk så mye etter voldtekten, eller holdt seg borte fra sykepleieren, det er mange muligheter hun kan ha hatt til å skjule skadene sine.

Jeg er noe bekymret for din manglende innsikt og oppfatning av hva en sykepleiers oppgaver består av. 
I tillegg registrerer jeg at du glatt ignorerer de fysiske aspektene, men til alt overmål sammenligner et eventuelt symfysebrudd med å slå kneet ditt i bordet. 
Det blir litt i samme latterlige gate som å si til en person som lider av «cluster headaches» at du vet hvordan det føles for du har nemlig vært bakfull en gang eller to.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hunter7 said:

Jeg er noe bekymret for din manglende innsikt og oppfatning av hva en sykepleiers oppgaver består av. 
I tillegg registrerer jeg at du glatt ignorerer de fysiske aspektene, men til alt overmål sammenligner et eventuelt symfysebrudd med å slå kneet ditt i bordet. 
Det blir litt i samme latterlige gate som å si til en person som lider av «cluster headaches» at du vet hvordan det føles for du har nemlig vært bakfull en gang eller to.

Quoted for the fucking truth

👏👏👏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (2 timer siden):

Mot slutten av den - særlig etter Amber Heards vitnemål, da vi hørte hennes egen stemme, uforstyrret av masse forklaringer og støy - så så vi at støtten hennes økte radikalt.

Plutselig begynte mennesker å forstå at det var HAN som var skurken.

Plutselig begynte mennesker å forstå hva det var HUN hadde måttet stille opp mot.

Det blir spennende å følge med videre!

https://www.republicworld.com/entertainment-news/hollywood-news/johnny-depps-instagram-followers-grow-manifold-after-trial-win-against-amber-heard-articleshow.html

Om vi skal dømme etter antall instagramfølgere, som absolutt er en måte å vise støtte på, har JD sin konto økt antall følgere fra 16,9 mill til 26 mill fra medio mai til rettssaken sluttet. Det er en langt større økning enn det støtten til AH har vært (i det minste på instagram). Ting tyder på at dette narrativet ditt, der flere og flere sogner til AH's side, ikke er helt i takt med virkeligheten.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (3 timer siden):

Nå var det ikke hva som kan ha skjedd i forhold til lovmyndighetene jeg etterspurte, men heller hvordan en person kan ha blitt utsatt for en slik brutal og grov voldtekt uten at det ville etterlatt fysiske spor. Depp skal - i følge Heard - ha voldtatt henne med ei flaske slik at hun trodde at hun hadde fått brudd i bekkenet. Foruten de indre lesjonene, så ville dette ha resultert ikke bare i voldsomme hematomer i underlivet, men også i problemer med vanlig gange. Ingen av de tilstedeværende, ei heller Heards egen sykepleier bemerket endret såvel fysisk som psykisk fremtoning i Heard etter denne påståtte voldtekten. 

For en kvinne som ellers gladelig har dokumentert det meste, er det påfallende at det for nevnte voldtekt ikke finnes et snev av dokumentasjon. 

Og langt mindre klart å sitte på normalt vis. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (3 timer siden):

Du kan bare legge av denne ovenfra og ned tonen din! Jeg prøvde å forklare deg hvorfor hun ikke har anmeldt, eller hvorfor sykepleieren ikke har sett skadene. hvis du tror en sykepleier vet alt som foregår i hjemmet, så må du tro om igjen. Men det nytter jo ikke..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (16 minutter siden):

Du kan bare legge av denne ovenfra og ned tonen din! Jeg prøvde å forklare deg hvorfor hun ikke har anmeldt, eller hvorfor sykepleieren ikke har sett skadene. hvis du tror en sykepleier vet alt som foregår i hjemmet, så må du tro om igjen. Men det nytter jo ikke..

Du spekulerer over en lav sko og viser ikke til valide kilder i dine innlegg!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunfl0wer
grønnball skrev (7 minutter siden):

Hadde hun blitt voldtatt med en flaske hadde det blitt skader i underlivet og hun hadde ikke hatt noen valg enn å oppsøke hjelp! Så det er ekstremt merkelig at alle de voldsepisodene hun beskriver,som er ekstremt brutale,at hun aldri oppsøkte lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, grønnball said:

Var det ikke du som ba oss om å tenke litt?

Jeg har forøvrig slått foten min slik at jeg måtte bruke en krykke i 2 uker fordi ett ligament ikke var enig i den spontane yoga stillingen. 
Så at du kan gå normalt etter å ha slått beinet i bordet har like stor relevanse som at jeg måtte bruke krykker etter at jeg slo foten.

Så kan jeg da si, basert på min egen erfaring, at AH ikke skulle kunne ha gått normalt? 
Nei, jeg kan ikke det, fordi det kan ikke sammenlignes, det blir bare for dumt. 

AH sa selv at hun ble voldtatt med en firkanta flaske. 
Dette gir skader. Rifter i vagina skal man ikke spøke med. 
Hvis du hadde blødd ifra underlivet, hadde ikke du gått og fått det undersøkt? 
Hvis du var en gynekolog som fikk en pasient med massive traumer i underliv og vagina, ville ikke du hatt dokumenter på det?

Det er så mye med dette her at det blir for dumt å sammenligne det med å dunke beinet i bordet.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, grønnball said:

Du kommer med hypotetiske forklaringer på noe jeg overhodet ikke har etterspurt. 

Jeg har heller aldri påstått at en sykepleier - som i følge deg bare gir pasientene de medisinene legen har utskrevet og ikke har noen form for psykologisk utdannelse - ikke vet alt som foregår i hjemmet. Det er et argument - hvis man bruker en særdeles vid definisjon av ordet - du fremsetter. 

Det som ikke nytter her er å føre en sivilisert og fakta-basert diskurs uten disse stadige patetiske ad hominem-angrepene. Men om ikke annet så finnes det lite annet som tyder på at motparten ikke har ordentlige argumenter å komme med når brukerangrep blir modus operandi :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rando skrev (2 timer siden):

https://www.republicworld.com/entertainment-news/hollywood-news/johnny-depps-instagram-followers-grow-manifold-after-trial-win-against-amber-heard-articleshow.html

Om vi skal dømme etter antall instagramfølgere, som absolutt er en måte å vise støtte på, har JD sin konto økt antall følgere fra 16,9 mill til 26 mill fra medio mai til rettssaken sluttet. Det er en langt større økning enn det støtten til AH har vært (i det minste på instagram). Ting tyder på at dette narrativet ditt, der flere og flere sogner til AH's side, ikke er helt i takt med virkeligheten.

Det tallet stemmer ikke helt. 

Han hadde litt over 12 millioner følgere på Instagram. Jeg sjekket før rettsaken begynte.

Så han fikk mer enn dobbelt så mange nye følgere 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (39 minutter siden):

Det tallet stemmer ikke helt. 

Han hadde litt over 12 millioner følgere på Instagram. Jeg sjekket før rettsaken begynte.

Så han fikk mer enn dobbelt så mange nye følgere 😁

Tallet mitt var fra medio mai og til rettssaken sluttet :) Men han hadde nok litt over 12 mill følgere før rettssaken. :) Den største økningen kom altså da AH begynte å forklare seg...

Endret av Rando
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (6 timer siden):

Men siden hun ikke ble undersøkt er det jo ikke rart at det ikke ble funnet spor. Nå må dere tenke litt. En sykepleier er ikke trent i å se psykiske forandringer hos mennesker, en sykepleier administrerer medisin etter råd og instruksjoner fra leger, de er ikke psykologer som kan se ofrene så lett. Når det gjelder dette med gange, jeg har flere ganger slått kneet mitt hardt i kanten på stuebordet, og selv om det har vært vondt, har jeg likevel klart å gå noenlunde normalt. Igjen, ikke så merkelig dette. Hun kan vel også ha forholdt seg passiv slik at hun ikke gikk så mye etter voldtekten, eller holdt seg borte fra sykepleieren, det er mange muligheter hun kan ha hatt til å skjule skadene sine.

Dette er ræl. Å sammenligne å slå kneet hardt mot stuebordet med et så alvorlig kroppslig traume, er et hån. Flaskevoldtekt, med gjentatt penetrering, vil utløse behov for akutt legetilsyn om man vil eller ei. Om ikke, kunne gi fatale skader. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rando skrev (1 time siden):

Tallet mitt var fra medio mai og til rettssaken sluttet :) Men han hadde nok litt over 12 mill følgere før rettssaken. :) Den største økningen kom altså da AH begynte å forklare seg...

Det kan stemme 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...