Gå til innhold

Bianco


Totalya

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg har handlet sko på Bianco har de "plutselig" husket å fortelle at jeg må huske å bytte flikkene så snart som mulig...

Dette får jeg aldri høre på andre skobutikker, er flikkene på Bianco sine sko dårlige, eller er det bare det at andre butikker ikke opplyser om dette på sine sko?

Men hvorfor må de vente til etter jeg har betalt med å fortelle dette? Første gang tenkte jeg at dette bare var tilfeldig, men nå har jeg skjønt at det ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror heller det er andre skobutikker som ikke sier noe, for de satans greiene varer sjelden lenge. Noen steder har jeg faktisk opplevd å få med et par ekstra til å sette på når de første er slitt, men jeg tror heller jeg skal gå til skomakeren og få satt på gummiknotter i stedet for plast. Det er visst mer solid (og klakker mindre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Det er nok ikke fordi deres flikker er noe spesielt dårlige, alle flikker slites kjapt, og dersom man sliter på selve hælen er skoen så godt som ødelagt. Ta det som et godt tips og god service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke fordi deres flikker er noe spesielt dårlige, alle flikker slites kjapt, og dersom man sliter på selve hælen er skoen så godt som ødelagt. Ta det som et godt tips og god service!

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært uheldig med flikkende på Biancos sko, men Skoringen derimot.

Ellers er det jo helt utrolig hvor dårlig flikker er generelt. Man seiler jo bortover på de plastikknottene, ihvertfall inne i butikker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke fordi deres flikker er noe spesielt dårlige, alle flikker slites kjapt, og dersom man sliter på selve hælen er skoen så godt som ødelagt. Ta det som et godt tips og god service!

Det er jo bra at de opplyser om dette, men det er det at de konsekvant sier ifra etter at jeg har kjøpt skoene -Ja forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klaget på et dyrt par sko på bianco for et par år siden. Flikkene ble borte nesten med en gang. Fikk ingen hjelp, jo en skomaker hjalp meg, men det var etter at jeg hadde vært innom der flere ganger og klaget. Dette kostet meg mye i tid og energi. Siden har jeg ikke vært på bianco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fruktfat i.i
Jeg klaget på et dyrt par sko på bianco for et par år siden. Flikkene ble borte nesten med en gang. Fikk ingen hjelp, jo en skomaker hjalp meg, men det var etter at jeg hadde vært innom der flere ganger og klaget. Dette kostet meg mye i tid og energi. Siden har jeg ikke vært på bianco.

jeg klaget på et par sko der, måtte fylle ut et skjema, og hun dro fram en perm med DEN bunken med reklamasjonsskjemaer... så gidder ikke bruke penger på sko der mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DET KAN JO være reklamasjoner gjennom 10 år da? Dårlig unnskyldning..men er jo helt klart opp til deg. Personlig handler jeg mye der og hos Bronx og har aldri opplevd noe mystisk ! :) .

Det med flikkene..får jeg alltid beskjed om når jeg handler sko..også hos DIN SKO faktisk...de er flinke til å informere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nye støvletter hos Bianco for none uker siden, og da fikk jeg med ekstra flikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...