Lise Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Skal lage bløtkake til et selskap i helga, men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal fylle den med... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei Jeg bruker å dele kaken i tre deler. En del med vaniljekrem. Andre del med bananer, jordbær og sjokolade (bruker dajmkuler). Dette synes jeg er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Valnøtter Bringebærsyltetøy Jordbærsyltetøy Banan Vaniljekrem Tyttebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg pleier alltid å kombinere jordbærsyltetøy og vaniljekrem jeg. Synes selv det er veldig godt, og veldig greit å lage/bruke. Ellers er det jo vanlig å bruke både banan, ananas og frukkompott inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 17. oktober 2002 #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg pleier å bruke banan, vaniljekrem, hermetiserte ferskner (for da kan jeg dynke sukkerbrødet litt med laken, så den ikke blir så tørr), kiwi/jordbær (sesongavhengig) Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Er opprinnelig fra nord-norge og der er det multer som gjelder. Selv pleier jeg å bruke bjørnebær, syns det er helt fantastisk. Pleier å legge på et marsipanlokk, under det en runding med bakepapir så jeg ikke får krem på marsipanen. Så legger jeg lokket på og snitter to kryss i lokket der papiret er.Sånn ar det blir åtte spisser, og bretter marsipanen fint til sides sånn at spissene blir liggende utover kanten på kaka. Tar vekk matpapiret og legger hele bjørnebær oppi rundingen midt på kaka. Er veldig enkelt og ser proft ut. Håper dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå