Gå til innhold

En mann satte ut rykte om at han har ligget med meg og jeg får masse dritt for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

padawan skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tror du jeg startet posten med ordet "hvis"?

Irrelevant. Denne 'voldtekten' er noe som har blitt til under diskusjonen. 

Hva er straffen for å oppmuntre og oppfordre andre til å anmelde en voldtekt som ikke har skjedd? 

Og hva er straffen for å anmelde noen for falsk voldtekt? 

Anonymkode: 886ec...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Irrelevant. Denne 'voldtekten' er noe som har blitt til under diskusjonen. 

Hva er straffen for å oppmuntre og oppfordre andre til å anmelde en voldtekt som ikke har skjedd? 

Og hva er straffen for å anmelde noen for falsk voldtekt? 

Anonymkode: 886ec...b5a

Hun anmelder for han sier de hadde sex og hun mener de ikke hadde det. Hvis det han sier er sant har han voldtatt henne. 

Hun må jo være ærlig med politiet og si dette. Hun skal jo ikke lyve! 

Anonymkode: 93bd1...e9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var veldig godt med støtte og gode forslag til hva jeg kan gjøre, og også godt med bekreftelse både på at det er dårlig gjort av broren min å tro på han over meg når han vet han er narkoman og har mange svin på skogen og at det er absurd at folk har lagt seg så oppi dette at det er en slags sensasjon. For meg har det hele føltes ut som en invasjon av privatlivet og at jeg er trampet på. Er som å være 16 år igjen, var mye sladder og drama på den tiden.

Kanskje jeg skal være modig nok å true han med det hvis han ikke går ut og forteller, han er ikke helt normal men vurderer det faktisk. Eller bare en generell trussel om at jeg kommer til å spre veldig stygge ting om han om han ikke forteller sannheten. 

Anonymkode: a05e6...524

Syntes du skal ta en face to face samtale med boroen din. Og di du er veldig veldig skuffa over han. Også forteller du han at du har ingen mknne om å ha ligget med denne fyren. Og hvis det er tilfelle, må det ha vært en sovevomdrekt. Og at du er dypt skuffet over hans reaksjon, uten engang å høre på din versjon. Desuten så på generelt grunnlag, forventer du å kunne ligge med hvem du vil, uten at han skal føle behov for å stenge deg ute av livet hans. Jeg trodde vi var tettere enn dette. 

Anonymkode: 0b97f...9ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, det var jammen godt og få luftet litt og få god støtte ❤️ ser en annen i tråden også opplevde noe lignende og ikke ble trodd av broren sin, det er utrolig dårlig. Min bror og jeg er veldig nære men jeg har ikke orket å prate med han siden han ringte og skjelte meg ut den andre gangen og blokkerte, føler meg både såret og fornærmet så det blir nok avstand en god stund til. Sa til han at det var sykt og skuffende han først trodde meg men så lot seg overbevise av min venninne så han vet jeg syns det var vondt. 

Anonymkode: a05e6...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet ikke hvem jeg skal snakke med om dette så tar det anonymt her på KG. Det har seg sånn at jeg er fra en liten bygd men flyttet til Oslo da jeg var 18 og har bodd her i 12 år. I hjembygda mi har alt stått på stedet hvil og de lever fremdeles litt som på ungdomsskolen. En som var forelsket i meg på ungdomsskolen har satt ut et rykte nå i voksen alder at han har ligget med meg, når sannheten var at jeg møtte han ute og fikk overnatte hos han og kompisen (kompisen bodde rett ved) fordi jeg fikk i meg for mye alkohol, jeg tenkte han var snill som hjalp meg og ingenting skjedde.

Dette er 1 år siden og nå har han satt ut dette ryktet. Jeg syns det var rart jeg plutselig fikk en haug venneforespørsler på FB fra folk jeg hang med på ungdomsskolen før jeg da fikk en sint telefon fra broren min at faen å tragisk og ekkel jeg er som har ligget med den taperen. Min første reaksjon var å le, for jeg trodde kanskje det var en spøk. Men nei, han skjelte meg ut og det er faktisk en venninne fra samme sted jeg nå har brutt kontakten med som har fortalt han om dette ryktet. Han trodde til slutt på meg, men så har «venninnen» min overbevist han om at det er sant siden den jævelen fra ungdomsskolen visstnok er veldig påståelig.

Jeg ringte han fra ungdomsskolen og sa han har satt i gang et sirkus som har gjort at broren min har blokkert meg over alt og har ødelagt ryktet mitt, og at vi er voksne mennesker så hva i alle dager holder han på med. Han nektet bare men vet det er sant for han hadde sagt vi gjorde det hos kompisen etter byen.

Dette er ydmykende og fælt, og høres ut som en komedie men dessverre ikke. Jeg er så sint på hele situasjonen og begynner nesten å føle jeg faktisk har gjort noe galt siden broren min nekter å snakke med meg og mange fra hjemstedet driver å snakker om denne påståtte sexen. Er egentlig ikke noe spesifikt jeg spør om men ville bare dele for syns det hele er så urettferdig og ufortjent. Hva feiler det enkelte mennesker? Han får nå creds for å ha såkalt pult meg mens jeg får drittslenging og blokkeringer 😢

Anonymkode: a05e6...524

Men altså. For det første. Hvordan kan din egen bror tro mer på han enn sin egen søster?

For det andre, om det så var sant. Hvorfor blir han så usigelig forbannet på deg for dette. Ditt sexliv er da på ingen måte din brors anliggende. 

Og fir det tredje. Dette er voksne mennesker? For noen barnslige umodne idioter. Både han fyren som har starta ryktet og alle de andre. Inkludert din egen bror.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun sier hun ikke har hatt sex med han.

Hva er straffen for å oppfordrer ts til å lage en voldtektshistorie basert på at hun 1. Var full 2. Sov

 

 

 

Anonymkode: 886ec...b5a

det er bare noe hun kan bruke til å skremme han med dersom han ikke forteller alle hva som egentlig skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...