Gå til innhold

Har du noen gang kalt en mann en gris til trynet hans, når han har oppført seg grisete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har du bare uttrykt det ved en senere anledning, i venninnesirkler og på KG, etc.?

Jeg tror grunnen til at det er så mange griser gående rundt er at ingen forteller dem rett ut at de er griser.

Anonymkode: 12bd2...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske noen eksempler på at jeg har kalt en mann gris i ramme alvor noen gang, men det kan ha skjedd. Kan sikkert også ha skjedd at jeg har sagt "å du din gris" med en latter i en eller annen morsom situasjon eller noe.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til en kompis som satt å feis og feis og feis. Hver jævla gang jeg møtte han så feis, luktet han på det og lo av det. Da sa jeg til slutt at han var en gris og spurte om han hadde en ekkel fetisj for å lukte på det og tvinge rasslukta si på andre. Han skjerpet seg etterpå. 

Anonymkode: e6fd5...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kalte en mann en gris i en butikk. Det likte innvandreren som eide butikken, siden mannen var ufyselig. 

Anonymkode: f8f53...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk fiser voldsomt, bare for å være morsomme, og folk som tafser og er vulgære. Jeg er langt fra fisefin og prippen, men alr med måte. Da blir det ofte «din jæv…. gris!» Synest det er helt legitimt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Møtte en 'bekjent' (knapt nok) på utsiden av et utested, og han begynte plutselig å henge seg opp i at jeg hadde truffet en mann, og begynte å spørre meg masse spørsmål rundt det. Slang ut kommentarer som at 'skal du hjem å knulle han nå eller?' 'skulle gjerne sett at du kom hjem til meg for å knulle i stedet for'... 🤮 Sa at han har en jævla gris, og var på vei til å gå. I det jeg snudde meg slo han til meg... Det ble ikke spesielt godt mottatt av en gjeng med menn som sto et par meter unna, så etter en runde fra de, så hørtes gan jaggu ut som en stukken gris, og. 😂 Aldri opplevd maken før eller siden, men det er vel noe av det kvalmeste jeg har opplevd. Veldig takknemlig for de mannfolka som ikke bare sto å så på at noen ble slått! 

Anonymkode: 2ea1c...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (1 minutt siden):

Om folk fiser voldsomt, bare for å være morsomme, og folk som tafser og er vulgære. Jeg er langt fra fisefin og prippen, men alr med måte. Da blir det ofte «din jæv…. gris!» Synest det er helt legitimt. 

Innafor å si det til svin som spytter på fortau og utenfor innganger også syns jeg. Vil ikke ha andres griseklyser under skoene. Æsj.

Anonymkode: f8f53...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreik det til en eldre mann på et litt lugubert utested da jeg var 18. Ba han "holde seg unna og finne seg noen på sin egen alder, din jævla gris!" Skulle tøffe meg for venninner, og de ble imponert, men det ble med den ene gangen. Det er ikke helt min stil å oppføre meg sånn. 

Anonymkode: 54cdc...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hver gang jeg får sjansen.

Har kalt ekle, gamle menn for gris, gråkall, kalkun (hengekjaker på de), schtøgge inntørka mosestokk, gamle gamp, sullik, neanderthaler, flatrompa gnom, hagegnom, utlagt tarm-tryne osv osv. Det er så fortjent. Stygge, gamle inntørka fjols som tror de har noe som helst å by på. ÆSJ!

Anonymkode: 87956...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Og syntes flere bør gjøre det 

Anonymkode: 071e2...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...