Gå til innhold

Kan noen fortelle meg om disse hjertene på snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et gult hjerte på en mann jeg liker veldig godt. Utrolig dumt å henge seg opp i slike fjortis ting, men spm er at når det 💛 gule hjertet forsvant idag med han, MÅ det bety at han har et gult hjerte med noen andre? Akkurat det er jo ikke mye gøy hvis det. Jeg ser jeg ikke har noen gult hjerte med andre, kan det være likt hos han? Det gikk over til et rødt. 

Noen som kan fortelle meg om han trenger å ha et gult hjerte til andre? 

Patetiske meg😆

Anonymkode: 54b30...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det gikk over til å bli rødt betyr det bare at dere har hatt det gule i en viss tid.

Anonymkode: 4a193...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det gikk over til å bli rødt betyr det bare at dere har hatt det gule i en viss tid.

Anonymkode: 4a193...809

Ah okei. Spm mitt var ikke hva det betydde, det vet jeg. Men om han deler et gult hjerte med andre. Har ei venninne som mente dette, men det behøver altså ikke mene det. Ikke at det gjør noe sånn, men ville vite. Kan innrømme at det er unødvendig å henge seg opp i dette. 😑💛

Anonymkode: 54b30...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han deler et gult hjerte med noen andre hvis han har rødt hjerte med deg. Gult hjerte er jo når du har vært en persons nr 1 bestevenn når du også er den personens nr 1 bestevenn, samme med rødt hjerte bare at man har vært hverandres nr 1 bestevenn i to uker, og da kan ikke han ha en annen person med gult hjerte  for da kunne ikke dere hatt rødt siden da er jo dere hverandres nr 1 bestevenn. Dette ble veldig rotete, men håper det er forståelig. 

Anonymkode: 6ea7b...1d3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke han deler et gult hjerte med noen andre hvis han har rødt hjerte med deg. Gult hjerte er jo når du har vært en persons nr 1 bestevenn når du også er den personens nr 1 bestevenn, samme med rødt hjerte bare at man har vært hverandres nr 1 bestevenn i to uker, og da kan ikke han ha en annen person med gult hjerte  for da kunne ikke dere hatt rødt siden da er jo dere hverandres nr 1 bestevenn. Dette ble veldig rotete, men håper det er forståelig. 

Anonymkode: 6ea7b...1d3

Tusen takk😊 det var forståelig. Ble noen kilo lettere óg. 

Anonymkode: 54b30...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...