Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei, 4000 pr måned synes jeg ikke er dyrt.. hadde ikke kontantstøtten vært til så hadde det jo stilt seg anderledes..

å være dagmamma er en krevende jobb og et stort ansvar. men dere kan nok stille krav til dagmammaen om at hun skal ha en del opplegg i løpet av tiden barna er der, for eks ute tid, organiserte aktiviteter, samlingstund ( hvis hun passer flere barn da ) osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5700 betaler vi. Svindyrt. Men vil ikke bytte, da dagmamma er utrolig flink og dette er frem til barnehageplassen. Da vi fikk kontantstøtte var det jo overkommelig, men nå svir det.

Skrevet

Min dagmamma er svart eller hvit etter hva vi ønsker, og vi betaler 4500 for full plass, evt 250 kr dag. Jeg bruker henne 3-4 dg i uka.

Jeg får jo kontantstøtte, noe jeg hadde mistet hvis jeg hadde hatt barnehage plass. Så synes ikke det er spesielt dyrt når jeg tenker på det. Jeg har noen få hundrelapper igjen av kontantstøtta når dagmamma er betalt.

Skrevet

Hvis barnet er under tre år tjener du jo gode penger på å bruke denne dagmammaen. For du får tross alt kontantstøtta på 3657 kroner, og betaler altså selv bare 343 kroner for barnepass. Billig spør du meg.

Vi betalte 4500 kroner da vi brukte dagmamma. Hun var hvit, og holdt ett brødmåltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...