Gå til innhold

Fjerne støpenegler hjemme?


Gjest Sarah Jessica

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica

Jeg skulle liksom gå jevnlig til negledesigner denne høsten men så var hun så kjip hun jeg var hos og så har neglene holdt seg pene (med godt stell hjemme) - så jeg har bare latt dem gro.

Nå har jeg bare "rester" igjen på halvparten av neglene (flere har falt av med litt hjelp) - hvordan får jeg resten til å løsne? Har fjernet negler i salong før og da brukte de ren asceton som jeg måtte la neglene ligge i lenge. Kan jeg bruke en vanlig neglelakkfjerner med asceton på samme måte? Har ikke prøvd da negledamen jeg var hos nå sist sa at neglene mine kom til å smelte dersom jeg brukte neglelakkfjerner med asceton :overrasket:

Dette høres virkelig ekkelt ut ser jeg, men har ikke vært noe problem når jeg har stelt og lakket altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kjøpe aceton på apoteket, det vil nok fjerne de, men det vil også gjøre dine naturlige negler veldig myke en god stund. Du kan også file ned neglen nesten ned til din naturlige negl, jeg har gjort begge deler og synes at å file den ned var best. Tok omtrent like lang tid, å file de ned ble penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fjerne de med aceton for å skade dine egne negler minst..

Hold de i aceton en liten stund, også kan di "skrape" av et lag også gjenta..og gjenta og gjenta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å putte neglene mine i aceton, men det virket ikke i det hele tatt. Ble til at jeg rev dem av, som ikke er å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda aceton virker, men det tar lang tid, man må gjerne sitte rundt 45 minutter. Og da skal man holde neglene dekket av aceton hele tiden, og ikke ta dem opp i mellomtiden.

Man kan skrape med en pinne når det begynner å løsne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om å putte neglene mine i aceton, men det virket ikke i det hele tatt. Ble til at jeg rev dem av, som ikke er å anbefale!

samme her. og å sitte med hendene tre kvarter i aceton er ikke helt tingen når man har håndeksem... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...