Gå til innhold

Personen jeg er veldig betatt av spurte meg ut om hvordan jeg hadde det. Ble avvist av personen for en stund siden. Det føltes vanskelig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd noe lignende? 
 

Jeg har hatt det veldig vanskelig den siste tiden og avvisningen jeg fikk er mye av grunnen. Men det har vært en perfekt storm av kjipe hendelser.

Det er jo sånn livet er og man må bare gå videre. Samtidig så føles det rart når personen spør meg rett ut hvorfor jeg ikke har det bra. Og jeg kan ikke svare helt ærlig. Jeg ønsker jo ikke å sutre over dette. 
 


 


 

 

Anonymkode: 325b9...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på motsatt side. Umulig for meg å si hvilke intensjoner denne personen har, men jeg ville personlig satt pris på en ærlig tilbakemeling.

Noen spørsmål du bør ta stilling til:
- Har du vært like betatt av denne personen etter du ble avvist?
- Hvorfor/hvordan ble du avvist? Er dette noe du kan tilgi?

Dersom du svaret nei på overnevnte, så mener jeg at denne personen ikke fortjener å få noe svar fra deg.

Anonymkode: b9f9f...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har vært på motsatt side. Umulig for meg å si hvilke intensjoner denne personen har, men jeg ville personlig satt pris på en ærlig tilbakemeling.

Noen spørsmål du bør ta stilling til:
- Har du vært like betatt av denne personen etter du ble avvist?
- Hvorfor/hvordan ble du avvist? Er dette noe du kan tilgi?

Dersom du svaret nei på overnevnte, så mener jeg at denne personen ikke fortjener å få noe svar fra deg.

Anonymkode: b9f9f...2fa

Personen ville ikke møtes. Det var ingen slem avvisning. Eneste var at personen hadde foreslått at jeg kunne bli med på noe først, som det ikke ble noe av. Jeg hadde lyst til at vi skulle møtes utenom om jobb, men merket på meldingene at interessen ikke var der. Da var jeg ærlig og skrev at jeg likte personen veldig godt , men at jeg skulle la personen være. At jeg aksepterte at det ikke var gjensidig. 
 

Vi er kolleger. Og jeg liker personen veldig godt fortsatt. Jeg tror at personen har merket at jeg ikke har vært helt i toppform. Ble litt lei meg på vegne av personen faktisk. Det virket som at personen skjønte veldig godt hvorfor jeg ikke følte meg bra. At det var dårlig samvittighet. Det er en grunn til at de fleste mennesker er forsiktige med å prøve seg på kolleger. 

Personen skal uansett starte i en ny jobb om en liten stund. Kommer til å savne personen selv om jeg tror det er bra at vi ikke skal jobbe sammen mer. 

Ble litt paff da personen spurte rett ut om hvorfor jeg ikke hadde det bra. Jeg nevnte noen andre ting som har skjedd, så var halvveis ærlig. 
 

Den lille samtalen vi hadde føltes ekte. Selv om det ikke blir noe mellom oss, så ble jeg glad for at personen viste ekte medfølelse. Det var noe veldig menneskelig med det. Men også vanskelig siden jeg ikke kunne si rett ut hva som plaget meg, og personen visste det.

 

 

Anonymkode: 325b9...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personen ville ikke møtes. Det var ingen slem avvisning. Eneste var at personen hadde foreslått at jeg kunne bli med på noe først, som det ikke ble noe av. Jeg hadde lyst til at vi skulle møtes utenom om jobb, men merket på meldingene at interessen ikke var der. Da var jeg ærlig og skrev at jeg likte personen veldig godt , men at jeg skulle la personen være. At jeg aksepterte at det ikke var gjensidig. 
 

Vi er kolleger. Og jeg liker personen veldig godt fortsatt. Jeg tror at personen har merket at jeg ikke har vært helt i toppform. Ble litt lei meg på vegne av personen faktisk. Det virket som at personen skjønte veldig godt hvorfor jeg ikke følte meg bra. At det var dårlig samvittighet. Det er en grunn til at de fleste mennesker er forsiktige med å prøve seg på kolleger. 

Personen skal uansett starte i en ny jobb om en liten stund. Kommer til å savne personen selv om jeg tror det er bra at vi ikke skal jobbe sammen mer. 

Ble litt paff da personen spurte rett ut om hvorfor jeg ikke hadde det bra. Jeg nevnte noen andre ting som har skjedd, så var halvveis ærlig. 
 

Den lille samtalen vi hadde føltes ekte. Selv om det ikke blir noe mellom oss, så ble jeg glad for at personen viste ekte medfølelse. Det var noe veldig menneskelig med det. Men også vanskelig siden jeg ikke kunne si rett ut hva som plaget meg, og personen visste det.

 

 

Anonymkode: 325b9...9fe

Har du laget tråd om denne personen før? En kvinne som hadde sagt noe sånt som at «du må gjerne bli med neste gang jeg skal gjøre XX aktivitet».   Hvis det er deg, anbefaler jeg deg å gå tilbake til denne tråden og les en gang til. Denne leie situasjonen kunne du avverget, TS.

Anonymkode: 8de2b...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...