Gå til innhold

Hva gir man kvinnen som har alt?


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Det er like vanskelig hvert eneste år. :roll:

Hva skal jeg gi mammaen min? Hun har alt. Og er det noe hun ønsker seg/trenger i løpet av året, så kjøper hun det selv.

Hun er flink til å unne seg ting, så det å kjøpe noe luksus i feks velvære produkter blir nok verdsatt, men hun har skapet fullt.

Hun elsker å lese, så det er jo en sikker vinner. Men hun pløyer jo gjennom så og si alt som kommer ut, så det blir lett med bomkjøp der også.

Litt mer om henne:

snart 60

bor alene

flott/fancy leilighet

glad i å reise

går mye tur

glad i god mat og vin

hører mye på musikk

Jeg ser her at det er mye jeg kan finne på: kokebøker, en god vin, cd'er, reiselitteratur........

.....men sånne ting føler jeg at jeg har gitt henne hundre ganger før.

Forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare spørre henne hva hun ønsker seg?

Forslag: teaterbillett, smykke du har laget selv (perling er jo så populært nå...), en bok som nettopp er kommet ut - og som hun ikke har rukket å kjøpe seg ennå.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et gavekort på å ut å spise evt på teater, du og hun kan gå sammen.

Betale et årsabb. på et ukeblad eller magasin,

Gavekort hos frisør eller fotpleie

Fargeanalyse...

en undulat :roll:

Lykke til med å finne den beste gaven... :)

det er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med noen fine stearinlys og servietter.

Det var faktisk et godt forslag. Hun er glad i å brenne levende lys, samt dekke flotte bord, om det er til frokost eller middag, ja det spiller ingen trille. Flott skal det være! :ler:

Kanskje jeg kunne finne noe mer bordpynt også. *Gruble videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom hun er glad i matlaging og allerede har fått kokebøker, hva med et kokebokstativ, dersom hun ikke allerede har et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk et godt forslag. Hun er glad i å brenne levende lys, samt dekke flotte bord, om det er til frokost eller middag, ja det spiller ingen trille. Flott skal det være!  :ler:

Kanskje jeg kunne finne noe mer bordpynt også. *Gruble videre*

Jeg mener å ha sett bøker om borddekking, kanskje det kunne være en del av en "bordpyntepakke"?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så veldig koselig gave, men så flere stilige vekkerklokker i KK i går.. noen med soloppgang, forskjellige lyder til å våkne til og til og med noen med avslappende eller energiske dufter! Fikk ihvertfall lyst på en slik selv, innbiller meg at det hadde blitt lettere å stå opp tidlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisegavekort, noen gode viner, nytt verdensatlas, gavekort på restaurant (eller en middag ute med deg), aromaterapibehandling el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk et godt forslag. Hun er glad i å brenne levende lys, samt dekke flotte bord, om det er til frokost eller middag, ja det spiller ingen trille. Flott skal det være!  :ler:

Kanskje jeg kunne finne noe mer bordpynt også. *Gruble videre*

Bli med meg på Løiten lys en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk et godt forslag. Hun er glad i å brenne levende lys, samt dekke flotte bord, om det er til frokost eller middag, ja det spiller ingen trille. Flott skal det være!  :ler:

Kanskje jeg kunne finne noe mer bordpynt også. *Gruble videre*

Da foreslår jeg at du tar turen innom Løyten lys! Der er det mye lekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...