Gå til innhold

Kroppen min klarer ikke å bygge muskler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har trent styrke de siste 2 mnd men ser absolutt ingen fremgang! Prøver å ta pushups med føttene på gulvet og hendene på det tredje trappetrinnet og klarer maks å ta 3-4 stk. Tar pauser og repeterer 3-5 ganger i løpet av en økt. Hver gang jeg gjør dette så blir jeg ganske støl i noen dager, men når stølheten går over så klarer jeg aldri å ta flere pushups. Jeg er helt stuck på 3-4. Er det bedre å ta mange pushups fra fjerde trappetrinn istedet? Da klarer jeg rundt 10-15 om gangen. Føler jeg spiser nok protein og kalorier. Kan p-piller ha noe å si? Noen som har noen tips? Jeg ønsker helst ikke å kjøpe vekter, vil bare være i stand til å ta en helt vanlig pushup en dag. 

Anonymkode: c42f8...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Push ups kan du jo trene hver dag. 

Hvor mange dager hviler du egentlig? Om du trener litt, også venter til "alt har gått over", starter du jo på nytt. Du må venne kroppen til belastningen. 

Anonymkode: 3123d...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har progresjon i treningen din vil du aldri bli sterkere nei.
Jeg gjør push ups som en ekstra øvelse, det er ikke noe jeg har fokus på, men de gangene jeg gjør det kjører jeg max reps ganger 3. Pleier å ligge på en 25-30 stk avhengig av hva jeg har gjort tidligere den dagen/økten. Går også på p piller. Har lavt stoffskifte og mange andre ting jeg kunne brukt som unnskyldninger.

Anonymkode: 5d2c4...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ta planke, sideplanke og disse for å styrke muskulaturen rundt:) Ikke sikkert du responderer raskt på styrke nei. Er du av den "trege typen" på 60 meter og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...