AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #41 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er tubebryst? Anonymkode: bd2b4...a04 Google Litt vanskelig å forklare Anonymkode: e40bb...933
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #42 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sagt så er sjansen din da veldig dårlig. Anonymkode: 8757c...c5d Hvorfor? Anonymkode: ebce0...57b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #43 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje kroppen din sluttet å utvikle seg siden du hadde spiseforstyrrelser i puberteten? Hvor underernært var du? Har du menstruasjon? Anonymkode: 56ead...4bb Nå har jeg mensen. Vært underernært mange år ca 20 år Anonymkode: ebce0...57b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #44 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: ebce0...57b Fordi du har hatt en spiseforstyrrelse. Anonymkode: 8757c...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #45 Skrevet 8. april 2022 Burde vært en god grunn! Bulimikere får dekket tannbehandling! Anonymkode: ebce0...57b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #46 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Burde vært en god grunn! Bulimikere får dekket tannbehandling! Anonymkode: ebce0...57b Så enkelt er det ikke nei. Anonymkode: 8757c...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #47 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg mensen. Vært underernært mange år ca 20 år Anonymkode: ebce0...57b Mensen nå i en alder av 36 etter ca 20 år med underernæring? Ikke si at du har vært underernært helt frem til nå, det styrker ikke saken din. Råder deg til å normalisere kroppen ihvertfall over et par år før du gjør noe videre med dette hvis du ønsker å få godkjent søknad kombinert med vellykket resultat. Leser mellom linjene her at du i grunn har vært underernært siden før pubertet igangsatte, noe som neppe bidrar til at de vil anse kroppen din som optimalt utviklet i dag. Anonymkode: 4c538...f89
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #48 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mensen nå i en alder av 36 etter ca 20 år med underernæring? Ikke si at du har vært underernært helt frem til nå, det styrker ikke saken din. Råder deg til å normalisere kroppen ihvertfall over et par år før du gjør noe videre med dette hvis du ønsker å få godkjent søknad kombinert med vellykket resultat. Leser mellom linjene her at du i grunn har vært underernært siden før pubertet igangsatte, noe som neppe bidrar til at de vil anse kroppen din som optimalt utviklet i dag. Anonymkode: 4c538...f89 Har vært normalvektig i 3 år nå. Kommer ikke kroppen min til å bli normalt utviklet? Anonymkode: ebce0...57b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #49 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært normalvektig i 3 år nå. Kommer ikke kroppen min til å bli normalt utviklet? Anonymkode: ebce0...57b Du får aldri tilbake kroppen du skulle hatt. Men det er likevel svært viktig å få formidlet, og også bli trodd på, at du har vært normalvektig i 3 år. Det er avgjørende for meg i.f.t. hvorvidt du bør få innfridd operasjon eller ikke. Anonymkode: 4c538...f89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå