Gå til innhold

Hva gir man sine foreldre som har alt


SissiB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, vin, gavekort, en kurv med mye godt i, bøker, DVD/CD'er, et fint fotoalbum/scrapbook fra livet deres sammen, et cruise til København eller annen rimelig reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk mamma det av cd-er hun hadde kommentert reklamen til i løpet av året.

På lørdagskveldene da jeg var liten så vi alltid på Fawlty Towers, og pappa moret seg kostelig over Manuels "Que?"-er. Så han fikk samlede verker av de på DVD + et kjøkkenredskap han ønsket seg (jeg husker ikke hva, jeg hadde han på tråden da jeg gikk inn på "Feinschmecker" eller hva det heter den der på Sandvika Storsenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat til sine foreldre? Litt merkelig syntes jeg da.. Den generasjonen kjøper seg som regel det de vil ha selv - iallefall av mat!?

Min mor skal få en bok, et smykke og noe til servise som hun ønsker seg. Min far ønsker seg aldri noe, så jeg vet fortsatt ikke hva han skal få, men det er en viss fare for at det blir noe klær - dersom han ikke kommer på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotokalender med bilder av barnebarna er en hit hos mine foreldre.

I år blir det dessuten forstørrelse av fotografbilde.

Min far kjøper vi alltid klær eller bøker til. For det bruker han i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

En kurv med diverse digg (også hjemmelaget)i får mine foreldre og svigerforeldre...

De selger knivsett med tre Fiskars kniver (brødkni, kjøkkenkniv og kokkekniv) på skeidar til 199! Det er en skikkelig bra julegave man kan gi til de fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om foreldrene våre har alt, så har de jo en del ting som trenger å bli byttet ut etter hvert da ;)

Foreldrene mine fikk nytt kjøkkenbestikk i fjor, og får i år bla en ny kjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...