Gå til innhold

Hvor mange bruker dere


SissiB

Anbefalte innlegg

Hvorfor så overrasket? Det ser da ut til at Mysti syns det er en god ting!

Hun gruer seg jo....

Når det kommer til oss, så varierer det hvor mange vi er. Et år var vi fire, et år var vi femten.. (grunnet skilsmisse, en familie er her, en annen familie er der, osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annethvert år hos min og hans familie. I år blir vi antakelig 5, muligesn 6 dersom farmor kommer (hun er inditert, men hun vil være alene sier hun. Hun ble enke i sommer) I fjor var vi 6, hos hans familie. Neste år vet jeg kke hvor amnge vi blir, hans fordlre flyttet fra hverandre på nyåret i år, så hvem som feier jul hvor er jeg slett ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker aller helst å være hjemme på julaften fordi det er enklere for besteforeldre å flytte på seg. Vi bruker ikke å være så mange, alt fra 6-11 personer. En gang i barndommen var vi på julaften samlet 24 med både store og små. Alle var utslitt, og etter den tid, så har vi heller store romjulselskap med hele familien, og færre på julaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Jeg bor langt unna egen familie, dattera mi skal være hos pappan sin i år. Jeg har pleid å være hos besteforeldrene til min datter (foreldrene til pappan) men de skal feire med pappan og hans familie i år. Gruer meg til å være alene. Jeg skal riktignok jobbe kvelden julaften, men det blir trist å komme hjem til ingenting, skal innrømme det...  :tristbla:

Litt ok å jobbe da kanskje ja... :klem:

Hvorfor så overrasket? Det ser da ut til at Mysti syns det er en god ting! Tror det er mange som ikke bare er alene på julaften, men som nyter det i tillegg. Tror ikke du?

Joda, jeg tror det kan være mennesker som er alene og også trives med det, men ikke MANGE... Ikke på julaften. Nyttårsaften er mye mer forståelig. Jeg streket ett år pga masse krangling om hvem som skulle hvor, jeg så på film hele kvelden og koste meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Vi blir 13 til lunsj og 11 til middag - regner jeg med, i hvert fall! Alle skal klemmes inn i vårt 100kvm store hus :ler: Det var det der med hjerterom og husrom, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi feirer annenhvert år hos min og hans familie. Kunne godt tenkt meg å lage jul selv, egentlig - ihvertfall de julene vi er sammen med hans familie... Litt ego å si dette kanskje - det er jo viktig at også de får del i jul med barnebarna sine. Kunne ha invitert dem, men det er aaaalt for langt for dem å å kjøre (1 time), og de kan jo ikke overnatte heller, for de pleier ikke å overnatte hos folk...). Det er nemlig en del ting jeg vil at barna mine skal forbinde med jul, som for eksempel å lese juleevangeliet og synge deilig er jorden før vi spiser, synge julesanger og gå rundt juletreet og endel andre småting som gjør julaften til litt mer enn en vanlig søndagsmiddag.... uff, nå ble det utblåsning her, og denne tråden handlet jo i utgangspunktet ikke om å lufte julefrustrasjoner... dere får ha meg unnskyldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år blir vi enten 9 el 10. skal hjem til mine foreldere

i fjor var vi 7.. og dersom verken vi eller broren til sambo får barn innen den tid neste år er vi 7 da og (de har en fra før)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gruer seg jo....

Når det kommer til oss, så varierer det hvor mange vi er. Et år var vi fire, et år var vi femten.. (grunnet skilsmisse, en familie er her, en annen familie er der, osv.)

Beklager! Vi postet nok på likt, Mysti og jeg.

Jeg vet ikke hvor mange vi skal være, jeg syns den kabalen er noe pes. Kanskje det var derfor jeg svarte som jeg gjorde, jeg skulle gjerne vært alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er annenhvert år hos mine foreldre, da er vi 8 stk. Meg, mannen, mine foreldre og søsken + mormor. Siden mannen sine foreldre er skilt er vi hos moren hvert 4. år og hos faren hvert 4. år. Synes det er litt dumt å være så mange steder så jeg har lyst å begynne å feire hjemme sånn at flere kan være samlet, men er ikke sikker på om det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 7 stykker. Vi skal være hos mine foreldre i år. Så det blir min familie (meg+gubbe+2søte små), min søster, mine foreldre og min bestemor.

JEg er fryktelig glad i å feire jul "hjemme hos mamma'n min"; det er liksom ingen andre steder jeg får skikkelig julestemning. Det er rart med de gode minnene fra barndommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 7 stkJeg, sambo, to barn, svigerinnen min og svigers.

Vi er hos svigers på julaften.

Mamma og pappa bor langt unna, så da blir det svigers hvert år. Har pleid og hatt samvær med min familie i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...