Gå til innhold

Nyfødt surrogatbaby og norske foreldre - er de sammen nå?


Unika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ikke ut som at saken er oppdatert. Men det er blitt litt roligere i hovedstaden de siste dagene med russiske styrker som trekker seg fra området, så kanskje er de endelig sammen? Spør journalisten som skrev den første artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (4 timer siden):

Det ser ikke ut som at saken er oppdatert. Men det er blitt litt roligere i hovedstaden de siste dagene med russiske styrker som trekker seg fra området, så kanskje er de endelig sammen? Spør journalisten som skrev den første artikkelen.

Skrev en mail til journalisten, håper han vet noe 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått svar... Håper noen som vet noe ser denne tråden! Får inderlig håpe det har gått bra. Tenk å være fraskilt fra sitt nyfødte barn i krig, helt horribelt. 

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte mye på dette også da jeg hørte om det,-og fant til slutt info om at de fikk hentet babyen, og at de var kommet seg til over grensa. Informasjonen kom jeg over, da jeg søkte på fb. Det var ei venninne, som hadde startet innsamling til dem. Hun skrev dette på sin åpne fb-side. -Vil tro du finner det ved å søke på fb. De ønsker nok å være i fred, -har ikke sett at de har gitt ut noe informasjon selv. Det sto om saken i lokalavisa da de var der nede, men ingen oppfølging av avisa i ettertid så vidt jeg kan se. Jeg søkte på navnene som sto i lokalavisa, og fant venninnens innsamling. Se innleggene under dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å legge inn et bilde fra privat, men åpen, fb-side her? Fant innlegget som bekrefter at dette endte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, 4kløveren said:

Er det lov å legge inn et bilde fra privat, men åpen, fb-side her? Fant innlegget som bekrefter at dette endte godt!

Så godt å høre- Prøvde å finne noe i går, men fant bare lukkede profiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...