Gå til innhold

Sminkedilla


Smilla78

Anbefalte innlegg

Jeg har fullstendig sminkedilla. Bare MÅ kjøpe sminke hele tiden og elsker å prøve nye ting. Har altfor mye jeg aldri får brukt opp. Flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Jeg hadde det sånn før. Nå kjøper jeg bare kvalitetsting, og har kastet billigdritten min. Bruker ikke så mye uansett, ikke engang mascara til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg svært sjeldent for tiden, men jeg elsker produkter og kjøper masse. Har sminke for endel tusen... :rodme:

Kjøper ikke billigprodukter stort sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

mmhmm.. jepp, det har jeg! ELSKER parfymerier og strawberrynet... fant forresten 11 lancome og dior mascaraer i sminkepungen min her... :rodme: må jo sies at sikkert åtte av dem var tomme eller nesten-nesten tomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere nok ikke alene, nei. Fatter noenganger ikke hvorfor jeg gidder å kjøpe ditt og datt, jeg bruker bare basissminke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke er ufattelig mye morsommere å kjøpe enn å bruke, i hvertfall. Men jeg kjøper mye mindre enn før, for jeg ender bestandig opp med de samme fargene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er hekta på lipglossar og augeskyggar, men brukar som regel berre nokre få favorittaugeskyggar og av og til lipgloss... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er flere av oss! Jeg elsker å shoppe nye ting i parfymerier, men brukes vanligvis det som ligger i den "lille standard sminkeveska" ;)

Blir kanskje aldri så lite påvirka av tv reklamene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert sminke for over 15.000 kroner, uten å overdrive. Dilla har roet seg nå, så nå kjøper jeg ikke så ofte, men i en periode kjøpte jeg alt som var nytt. Jeg tror jeg har ti ulike varianter av Chanels øyenskyggesett (og de koster 460,- stykket...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere av oss ja! Har sminke for mangfoldige tusen jeg også og stort sett bare dyre produkter. MÅTTE bare kjøpe den nye mascaraen til YSL igår og den var knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble smittet av sminkedilla tidlig i tenårene. Det hele begynte med lebestifter, deretter var øyenskygger tingen. Nå er jeg så godt som frisk. Etter at jeg ble litt etablert og sluttet å gå så mye ut på byen har ikke sminke i artige farger den samme tiltrekningen lenger, dessuten så har jeg de fleste farger allerede. Nå kjøper jeg bare ny maskara når det blir tomt, men jeg kjenner at en hudpleieproduktdilla kan være på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig dilla ja!

Det værste er at jeg tiltrekkes av ALT, både billige og dyre merker. Har begynt å gjemme unna litt nå, for å unngå at sambo flipper helt over mine utømmelig lagre :sjenert:

Prøver virkeig å skjerpe meg, og det går bra en stund......helt til jeg får et svakt øyeblikk på en bytur eller en eller annen flyplass..... Er foresten sikker på at de har parfymeri på flyplass kun for å loppe penger av oss 'sminke diller' :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det veldig opp å ned, noen ganger bruker jeg veldig lite sminke i en periode, men andre ganger føler jeg at jeg må ha både brunkrem,maskara,eyeliner,rouge...osv..(ikke på en overdreven måte altså...men litt av hvert) er nok litt inni den perioden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...