AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Del Skrevet 1. april 2022 Hva er normalt når man kjøper en utstillingsmodell, sykkel. Mange som har prøvd den, har man rett på noe avslag når det er siste de har inne? Eller er dette opp til butikken? Anonymkode: 95fa9...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 1. april 2022 #2 Del Skrevet 1. april 2022 Du har ingen lovbestemte rettigheter, men det er ofte mulig å få avslag på utstillingsmodeller om man har litt glimt i øyet og dette er en modell som de ikke får 50 inn på lager av om en uke. Det er ugunstig for butikken å pakke ned utstillingsmodellen for å selge den billig, for så å pakke opp en helt ny sykkel neste uke som de setter som utstillingsmodell. Men et utgående produkt som ikke kommer inn igjen kan fint prutes 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg ville aldri ha betalt full pris for en utstillingsmodell. Da ville jeg heller kjøpt en helt ny et annet sted. Anonymkode: ad190...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 1. april 2022 #4 Del Skrevet 1. april 2022 Der jeg jobbet før fikk folk aldri avslag, og til tider syns jeg det var rimelig flaut. Men som sjefen sa til kunden, hvis ikke du vil ha det, så selger jeg det bare til nestemann, og det dukket alltid opp en eller annen stakkar som kjøpte det til den prisen som var satt. Det gjaldt som regel varer som allerede var på salg da, så det gjorde det litt lettere for kundene å svelge det. Men selv hadde jeg ikke kjøpt det uten en ekstra rabatt, tingene bar ofte preg av å ha vært på utstilling hele sommeren. Jeg tror fortsatt normalen er at du kan snakke deg til et ekstra avslag de fleste steder, men det er litt avhengig av hvor lettsolgt produktet er også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Del Skrevet 8. april 2022 I disse dager er det mangler på sykler og sykkeldeler, så det er lite sannsynlig å gå avslag på utstillingsmodell. Det er vel også begrenset hvor slitt en sykkel blir av å stå til utstilling. Anonymkode: c9118...d29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. april 2022 #6 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 13.00): Hva er normalt når man kjøper en utstillingsmodell, sykkel. Mange som har prøvd den, har man rett på noe avslag når det er siste de har inne? Eller er dette opp til butikken? Anonymkode: 95fa9...f88 Avslag ja. Jeg har aldri sett en utstillingsmodell til full pris på mine shoppingturer. Så sant det står merket med "utstillingsmodell" da, for alle sykler står jo fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå