Gå til innhold

Mørk under øynene


BlackBerry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huden under øynene er veldig tynn, og den mørke fargen kommer rett og slett av at blodårene skinner gjennom, slik at huden ser blålig ut. Det beste du kan gjøre, er å få tak i en god foundation. Det er vel mer eller mindre bevist at kremer (selv om de hevder det motsatte!) har minimal effekt på slike ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Mange har også mer pigment under øynene og på øyelokkene. Du må bare kjøpe en god concealer eller foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at dette kan ha noe å gjøre med nyrene. Høres helt sykt ut, men vistnok slår det ut under øynene hvis ikke nyrene funker ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

Jeg hadde i alle tilfeller prøvd med en god øyekrem mot mørke ringer. Og en god concealer-penn skjuler problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Jeg har samme problemet og jeg har kjøpt en god øyegele fra bioterm. Er kjempefornøyd. Får veldig friske og opplagte øyne, og den mørke fargen er tydelig redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet og jeg har kjøpt en god øyegele fra bioterm. Er kjempefornøyd. Får veldig friske og opplagte øyne, og den mørke fargen er tydelig redusert.

Hva heter den da?

Jeg har samme problem, og føler at ingenting funker. Har brukt mye opp igjennom åra, men ysl sin concealer har fungert greit. Nå prøver jeg ut i.d. Jeg har kjøpt meg en øynsak fra Biotherm og lener meg litt mot at det er der jeg må bli flinkere nå. Øyenkremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...