AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 Etter å ha ladet på jobb i dag så jeg at det var gått 21 kWt inn i bilen. Det var tilfeldigvis nøyaktig det samme som hele huset vårt brukte av strøm i går. Det er snakk om nesten 50 kr her. Gjør vi det hver dag, blir det plutselig et ganske vesentlig beløp lel...bare et lite OFF fra meg - ønsker virkelig å komme tilbake til normale norske strømpriser. Anonymkode: b30ba...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter å ha ladet på jobb i dag så jeg at det var gått 21 kWt inn i bilen. Det var tilfeldigvis nøyaktig det samme som hele huset vårt brukte av strøm i går. Det er snakk om nesten 50 kr her. Gjør vi det hver dag, blir det plutselig et ganske vesentlig beløp lel...bare et lite OFF fra meg - ønsker virkelig å komme tilbake til normale norske strømpriser. Anonymkode: b30ba...7bd Full tank for 50 kr er jo billig? Sist gang jeg fylte full tank på på min lille bensinbil måtte jeg ut med drøye 900 kr. Og det holder vel til en 700 km. Hvor langt kan du kjøre på full el-tank? Anonymkode: b816b...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Full tank for 50 kr er jo billig? Sist gang jeg fylte full tank på på min lille bensinbil måtte jeg ut med drøye 900 kr. Og det holder vel til en 700 km. Hvor langt kan du kjøre på full el-tank? Anonymkode: b816b...518 21 kWt er ikke mer enn rundt 110 km. Så 700 km blir vel rundt 320 kr? Det er ganske stivt for elbil å være, men illustrerer jo poenget mitt godt: Fortsatt relativt rimelig, men isolert sett ikke akkurat billig. Anonymkode: b30ba...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 21 kWt er ikke mer enn rundt 110 km. Så 700 km blir vel rundt 320 kr? Det er ganske stivt for elbil å være, men illustrerer jo poenget mitt godt: Fortsatt relativt rimelig, men isolert sett ikke akkurat billig. Anonymkode: b30ba...7bd Se der ja. Selv med ville strømpriser betaler du nesten kun 1/3 av hva jeg må for å komme deg fra a til b.. Anonymkode: b816b...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå