Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (6 minutter siden):

Absolutt fin ide! Hvem som helst kan i teorien lytte til det jeg har sunget, og noen gjør det jo, men noen ganger har jeg lyst på mer... hvis du skjønner? Alle vil vel ha bekreftelse på at de gjør noe bra, også fra fremmede.

Jeg skjønner godt hva du mener :) Det er jo sånn med det meste i livet. Man ønsker og trenger gjerne bekreftelse på diverse :) Har du sunger noe rundt der du kommer fra da? Kirkekonsert, sykehjem, ulike tilstelninger? :) Det kunne jo vært noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (10 minutter siden):

Absolutt fin ide! Hvem som helst kan i teorien lytte til det jeg har sunget, og noen gjør det jo, men noen ganger har jeg lyst på mer... hvis du skjønner? Alle vil vel ha bekreftelse på at de gjør noe bra, også fra fremmede.

Dobbelpost. 

Endret av Kvakkekyllingen
Dobbelpost.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Er du artist?

Nei, det er jeg ikke. Har ikke utseende til det.

Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner godt hva du mener :) Det er jo sånn med det meste i livet. Man ønsker og trenger gjerne bekreftelse på diverse :) Har du sunger noe rundt der du kommer fra da? Kirkekonsert, sykehjem, ulike tilstelninger? :) Det kunne jo vært noe :)

Har sunget mye i kor før, det var fint. Her jeg bor nå er de få korene som er her litt... annet enn det jeg foretrekker å synge når det kommer til kor. Ikke for det, de synger fint, men jeg trenger å utfordre meg litt når det kommer til slikt. Syns fort det blir kjedelig å synge enkle sanger når man skal fremføre for masse folk. Er kanskje litt høy på meg selv der, men jeg kommer fra et kor som var sykt bra og utfordret meg veldig. Å flytte fra by til bygd er ikke alltid like bra. Da ender jeg opp med at jeg synger alene eller sammen med andre på en annen plattform, som igjen er litt mer skummelt. Man blir mer "naken" enn når man synger med mange folk.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (7 minutter siden):

Nei, det er jeg ikke. Har ikke utseende til det.

Har sunget mye i kor før, det var fint. Her jeg bor nå er de få korene som er her litt... annet enn det jeg foretrekker å synge når det kommer til kor. Ikke for det, de synger fint, men jeg trenger å utfordre meg litt når det kommer til slikt. Syns fort det blir kjedelig å synge enkle sanger når man skal fremføre for masse folk. Er kanskje litt høy på meg selv der, men jeg kommer fra et kor som var sykt bra og utfordret meg veldig. Å flytte fra by til bygd er ikke alltid like bra. Da ender jeg opp med at jeg synger alene eller sammen med andre på en annen plattform, som igjen er litt mer skummelt. Man blir mer "naken" enn når man synger med mange folk.

Hva har utseende med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hva har utseende med det å gjøre?

Utseende har mye å si i dagens musikk. Man kan være rimelig stygg, men tynn og ung. Jeg er gammel, feit og stygg :D 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Utseende har mye å si i dagens musikk. Man kan være rimelig stygg, men tynn og ung. Jeg er gammel, feit og stygg :D 

Er ikke du bare 35? Der er mange artister som ikke er slanke eller ser ut som supermodeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenobia skrev (1 time siden):

Del på PM med interesserte? (Be dem sende forespørsel) så blir det litt færre enn "hele KG" ++ :)

 

- - -

NÅ har jeg tent opp i ovnen. Utfordrer deg til å gjøre det samme :ler:

Ha ha nei, da må jeg ommøblere for sofaen står for nær ovnen. Så da blir det pledd. Har forøvrig fått litt varme i meg, siden jeg har pakket ned noen esker  ettermiddag. Ræl som skal være med til mitt nye hjem.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (40 minutter siden):

Nei, det er jeg ikke. Har ikke utseende til det.

Har sunget mye i kor før, det var fint. Her jeg bor nå er de få korene som er her litt... annet enn det jeg foretrekker å synge når det kommer til kor. Ikke for det, de synger fint, men jeg trenger å utfordre meg litt når det kommer til slikt. Syns fort det blir kjedelig å synge enkle sanger når man skal fremføre for masse folk. Er kanskje litt høy på meg selv der, men jeg kommer fra et kor som var sykt bra og utfordret meg veldig. Å flytte fra by til bygd er ikke alltid like bra. Da ender jeg opp med at jeg synger alene eller sammen med andre på en annen plattform, som igjen er litt mer skummelt. Man blir mer "naken" enn når man synger med mange folk.

Jeg skjønner :) Man har lyst å utfordre seg litt.

Kor er veldig fint. Jeg sang selv før i kor, men ikke nå lenger. 

Håper det gleder deg uansett nå også. Det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Er ikke du bare 35? Der er mange artister som ikke er slanke eller ser ut som supermodeller

Joa, jeg er det. Hjelper lite uansett.

Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner :) Man har lyst å utfordre seg litt.

Kor er veldig fint. Jeg sang selv før i kor, men ikke nå lenger. 

Håper det gleder deg uansett nå også. Det er det viktigste :)

Absolutt. Hvorfor synger ikke du i kor mer?

Ja, jeg får glede av å synge der, selv om ikke så mange synger med meg. Har noen faste og det går fint :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (54 minutter siden):

Joa, jeg er det. Hjelper lite uansett.

Absolutt. Hvorfor synger ikke du i kor mer?

Ja, jeg får glede av å synge der, selv om ikke så mange synger med meg. Har noen faste og det går fint :) 

Har uansett ingenting å si, hørt om Susan Boyle? Hun har gjort det veldig bra :) Ikke at hun er stygg men mange var skeptiske når de så henne men hun viste seg å ha en veldig fin sangstemme

Men tviler på at du er stygg da

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Har uansett ingenting å si, hørt om Susan Boyle? Hun har gjort det veldig bra :) Ikke at hun er stygg men mange var skeptiske når de så henne men hun viste seg å ha en veldig fin sangstemme

Men tviler på at du er stygg da

Joda, men hun har jo DEN stemmen da.

Jeg går under den nordnorske "hun er ikke særlig ansiktsvakker, men god å pule..." 😆

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Joda, men hun har jo DEN stemmen da.

Jeg går under den nordnorske "hun er ikke særlig ansiktsvakker, men god å pule..." 😆

Trist at du har så dårlig selvbilde :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (1 time siden):

Joa, jeg er det. Hjelper lite uansett.

Absolutt. Hvorfor synger ikke du i kor mer?

Ja, jeg får glede av å synge der, selv om ikke så mange synger med meg. Har noen faste og det går fint :) 

Jeg vet ikke helt. Ble litt mindre sosial pga angst og diverse. Men kunne igrunn tenkt meg å synge i kor igjen. Sånn av og til 🙂 

Det høres veldig fint ut da :) Da kjenner dere nok hverandre godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Trist at du har så dårlig selvbilde :( 

Litt dårligere nå for tiden når "alt" annet svikter. Ikke kjærligheten, men kroppen generelt, som påvirker så mye annet, som selvbildet og hva man egentlig er verdt.

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke helt. Ble litt mindre sosial pga angst og diverse. Men kunne igrunn tenkt meg å synge i kor igjen. Sånn av og til 🙂 

Det høres veldig fint ut da :) Da kjenner dere nok hverandre godt :)

Kjedelig at mange kor krever at man er på jevnlig. Passer dårlig med fast opplegg når angst og diverse setter en stopper for ting. Kanskje du kan høre med et kor som ikke er superseriøse om at du er med av og til for å synge og være sosial, når angsten ikke griper like hardt i armen din? :klem3:

Joa, vi gjør det og det er jo en trygghet i det også.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baktus skrev (12 timer siden):

Takk for det , skal danse rundt juletreet hele julen :skya:

:klem3::klem3:

 

tånegla skrev (5 timer siden):

Heia alle i tråden,

Nå trenger jeg en liten pause i pakking. Kjenner på at det ikke var smartest å ha overtagelsesdato på ny bolig 01.01.23.  

Gleden i det hele er at vi flytter ❤️ Vekk fra studentfyllefester, narkotikahandel utenfor soveromsvinduet, vi skal endelig kunne ha vinduene åpne uten å bli rusa på naboens røyk.   Noe kommer vi til å savne da, hun søte gamle damen i etasjen under som har bodd her hele livet. Og han rare naboen som for hvert år setter opp ett ekstra plastjuletre med lys i hagen. I år er det 7 trær i hagen hans. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Litt dårligere nå for tiden når "alt" annet svikter. Ikke kjærligheten, men kroppen generelt, som påvirker så mye annet, som selvbildet og hva man egentlig er verdt.

Kjedelig at mange kor krever at man er på jevnlig. Passer dårlig med fast opplegg når angst og diverse setter en stopper for ting. Kanskje du kan høre med et kor som ikke er superseriøse om at du er med av og til for å synge og være sosial, når angsten ikke griper like hardt i armen din? :klem3:

Joa, vi gjør det og det er jo en trygghet i det også.

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Litt dårligere nå for tiden når "alt" annet svikter. Ikke kjærligheten, men kroppen generelt, som påvirker så mye annet, som selvbildet og hva man egentlig er verdt.

Kjedelig at mange kor krever at man er på jevnlig. Passer dårlig med fast opplegg når angst og diverse setter en stopper for ting. Kanskje du kan høre med et kor som ikke er superseriøse om at du er med av og til for å synge og være sosial, når angsten ikke griper like hardt i armen din? :klem3:

Joa, vi gjør det og det er jo en trygghet i det også.

Ja det er akkurat det. Og her er det bare ett kor. Bor på landet. Så litt dumt sånn sett. Men da får jeg heller kose meg med å høre på 🤗 Og synge med for meg selv 😁 

Det er det :) Kjekt å være flere iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Litt dårligere nå for tiden når "alt" annet svikter. Ikke kjærligheten, men kroppen generelt, som påvirker så mye annet, som selvbildet og hva man egentlig er verdt.

Kjedelig at mange kor krever at man er på jevnlig. Passer dårlig med fast opplegg når angst og diverse setter en stopper for ting. Kanskje du kan høre med et kor som ikke er superseriøse om at du er med av og til for å synge og være sosial, når angsten ikke griper like hardt i armen din? :klem3:

Joa, vi gjør det og det er jo en trygghet i det også.

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...