Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Agent smith
Cid skrev (12 timer siden):

Verste er blodprøver, å se blodet bli tappet 😲 da må jeg se vekk 

Jeg og, har  nesten besvimt et par ganger.

Blir stressa og kvalm bare av å tenke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Jeg og, har  nesten besvimt et par ganger.

Blir stressa og kvalm bare av å tenke på det

Samme her

Det er sykt ekkelt

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Titania skrev (12 timer siden):

Tror ikke det bør være så stor tvil rundt det at jeg er avhengig av musikk eller lyder hele tiden 😅 I fjor var det 222k minutter - så økt mye i år 😅

Jeg har hørt 22 k minutter i år ifølge spotify

Mer en enn de fleste altså. 

Men langt opp til deg skjønner jeg.

Ble sånn vagabond på spotify

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste her som ikke reagerer på blodprøver i det hele tatt? 

(Men muttern var bioingeniør da, det spiller nok inn)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 minutt siden):

Er jeg den eneste her som ikke reagerer på blodprøver i det hele tatt? 

(Men muttern var bioingeniør da, det spiller nok inn)

Jeg synes det er helt greit med blodprøver 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (8 minutter siden):

Er jeg den eneste her som ikke reagerer på blodprøver i det hele tatt? 

(Men muttern var bioingeniør da, det spiller nok inn)

Ikke jeg heller.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med blodprøver. Det blir som å skifte sokker, egentlig, noe en bare gjør av og til og tenker ikke noe mere på det. En gang på sykehus da det skulle tas ganske mange små og store kolber for å finne ut noen "greier", da hadde jeg ei ung sykepleier som tydelig ble stresset da hun begynte å stikke og mine lure blodårer liker å tøyse litt innimellom, så hun fant den ikke og fikk ikke nåla inn...da så jeg at hun sleit skikkelig og måtte til sist småprate henne ned og fortelle rolig at dette skal gå bra og at vi i samarbeid nok skulle få det til etter hvert. Det gjør ikke vondt og vi har godt med  tid. Haster ikke. Slapp av...etc....hun slappet litt mere av og så lot åra seg fange til sist og vi tappet og tappet... Håper ikke noen går i bakken ved tanken på dette nå da. :fnise:  Jeg syns at det er kjempefin farge på mitt blod og er riktig stolt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Jeg har hørt 22 k minutter i år ifølge spotify

Mer en enn de fleste altså. 

Men langt opp til deg skjønner jeg.

Ble sånn vagabond på spotify

 

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

17k minutter her. Langt unna Titania 🤣

Kusina mi hadde hørt 13k minutter totalt. 

Jeg har hørt 10k min bare på Coldplay, siden det er det jeg har hørt mest på 😛 

Entern skrev (1 time siden):

Er jeg den eneste her som ikke reagerer på blodprøver i det hele tatt? 

(Men muttern var bioingeniør da, det spiller nok inn)

Nei da :D Ikke så glad i å se at de stikker, men har ikke problem med det heller :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (5 timer siden):

Jeg blir 30 år denne måneden  :snurt:

Know the feeling 😕 

Entern skrev (5 timer siden):

Gratulerer:danse2:

30-åra er beste tiåret 😊😀

Jeg synes 20 åra var bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har aldri hatt problemer med blodprøver. Det blir som å skifte sokker, egentlig, noe en bare gjør av og til og tenker ikke noe mere på det. En gang på sykehus da det skulle tas ganske mange små og store kolber for å finne ut noen "greier", da hadde jeg ei ung sykepleier som tydelig ble stresset da hun begynte å stikke og mine lure blodårer liker å tøyse litt innimellom, så hun fant den ikke og fikk ikke nåla inn...da så jeg at hun sleit skikkelig og måtte til sist småprate henne ned og fortelle rolig at dette skal gå bra og at vi i samarbeid nok skulle få det til etter hvert. Det gjør ikke vondt og vi har godt med  tid. Haster ikke. Slapp av...etc....hun slappet litt mere av og så lot åra seg fange til sist og vi tappet og tappet... Håper ikke noen går i bakken ved tanken på dette nå da. :fnise:  Jeg syns at det er kjempefin farge på mitt blod og er riktig stolt av det. 

Jeg hater når sykepleierne stikker feil. Da jeg fikk injeksjon på søndag blødde jeg til og med gjennom buksa 🤫

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg hater når sykepleierne stikker feil. Da jeg fikk injeksjon på søndag blødde jeg til og med gjennom buksa 🤫

Så gale 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De graver, sager i asfalten, rister i huset, bråker, en slitsom og konstant susing fra gravemaskinen, i tillegg til "knitrelyder" av ristingen i huset. 

Kunne de ikke gjort dette utenom vår arbeidstid? 🙈

I tillegg er det da en i gravemaskinen (åpenbart) og 2-3 som står og glor i hullet han har gravd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

De graver, sager i asfalten, rister i huset, bråker, en slitsom og konstant susing fra gravemaskinen, i tillegg til "knitrelyder" av ristingen i huset. 

Kunne de ikke gjort dette utenom vår arbeidstid? 🙈

I tillegg er det da en i gravemaskinen (åpenbart) og 2-3 som står og glor i hullet han har gravd

På tide å løpe ut og rope etter dem i sinne? :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har aldri hatt problemer med blodprøver. Det blir som å skifte sokker, egentlig, noe en bare gjør av og til og tenker ikke noe mere på det. En gang på sykehus da det skulle tas ganske mange små og store kolber for å finne ut noen "greier", da hadde jeg ei ung sykepleier som tydelig ble stresset da hun begynte å stikke og mine lure blodårer liker å tøyse litt innimellom, så hun fant den ikke og fikk ikke nåla inn...da så jeg at hun sleit skikkelig og måtte til sist småprate henne ned og fortelle rolig at dette skal gå bra og at vi i samarbeid nok skulle få det til etter hvert. Det gjør ikke vondt og vi har godt med  tid. Haster ikke. Slapp av...etc....hun slappet litt mere av og så lot åra seg fange til sist og vi tappet og tappet... Håper ikke noen går i bakken ved tanken på dette nå da. :fnise:  Jeg syns at det er kjempefin farge på mitt blod og er riktig stolt av det. 

Gjør jo dritvondt hvis de ikke treffer og begynner å rote rundt for å finne blodåra😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...