Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg sa i fra til 4 stykk på jobb i går at jeg kom senere fordi jeg skulle til naprapaten. INGEN har husket/fått det med seg 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg sa i fra til 4 stykk på jobb i går at jeg kom senere fordi jeg skulle til naprapaten. INGEN har husket/fått det med seg 🙄

Ble de sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Takk takk 😊

Jo da 😁

Og støydempingen i headsettet er såpass bra også, så jeg hører musikken bedre enn host. Uansett var det irriterende å måtte trykke Play for hver host 😅

Er du forkjølet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (Akkurat nå):

Enig med Cid @Kvakkekyllingen er kjempekoselig ☺️(og det er Cid og ☺️)

Takk 😀♥️

Endret av Kvakkekyllingen
Og takk det samme 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Og deg :) (når du ikke sender dyr etter meg)

Takk ☺️ Skal jeg slutte å sende dyr etter deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):

Ble de sint?

Virket som de var småirritert. Selvsagt sjefen - som jeg fortalte det til rett før arbeidsdagen var over i går for at han faktisk skulle huske det 😛 Men da jeg forklarte var det forsåvidt greit. 

Cid skrev (18 minutter siden):

Er du forkjølet? 

Skikkelig også. Konstant snørring og hosting, føles det som 🙄 Er på tredje uken nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Virket som de var småirritert. Selvsagt sjefen - som jeg fortalte det til rett før arbeidsdagen var over i går for at han faktisk skulle huske det 😛 Men da jeg forklarte var det forsåvidt greit. 

Skikkelig også. Konstant snørring og hosting, føles det som 🙄 Er på tredje uken nå

For noen rare folk de 😝
Får ikke du sykmeldt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

For noen rare folk de 😝
Får ikke du sykmeldt deg?

Føler ikke jeg trenger sykemelding for det :)

Men skulle gjerne hatt noe bedre hostesaft, men det går ikke å få tak i 🙄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (19 minutter siden):

Virket som de var småirritert. Selvsagt sjefen - som jeg fortalte det til rett før arbeidsdagen var over i går for at han faktisk skulle huske det 😛 Men da jeg forklarte var det forsåvidt greit. 

Skikkelig også. Konstant snørring og hosting, føles det som 🙄 Er på tredje uken nå

Kan du ta egenmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (21 minutter siden):

Kan du ta egenmelding?

Kan nok det, men da har jeg en sur sjef, og det gidder jeg ikke. Blir nok beordret på jobb også. Så jobber heller litt saktere bare - så har han ikke noe å klage på. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (7 minutter siden):

Kan nok det, men da har jeg en sur sjef, og det gidder jeg ikke. Blir nok beordret på jobb også. Så jobber heller litt saktere bare - så har han ikke noe å klage på. 

Du få gjøre det beste ut av det :) Drikk mye varmt :) Grønn te, hvitløk og chilli er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Du få gjøre det beste ut av det :) Drikk mye varmt :) Grønn te, hvitløk og chilli er bra :) 

Går i hvit monster (ikke mer enn en boks om dagen, da 😛 ) og kaldt vann 😛 Har ikke feber, men føler jeg koker om jeg drikker noe varmt. Selv om det blir en kopp kakao innimellom på jobb. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Går i hvit monster (ikke mer enn en boks om dagen, da 😛 ) og kaldt vann 😛 Har ikke feber, men føler jeg koker om jeg drikker noe varmt. Selv om det blir en kopp kakao innimellom på jobb. 

Viktigste er å drikke mye 😊 og ha det så godt du kan ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom McDonalds Liertoppen kjøpesenter etter en kopp kaffi takeaway , en afrikaner og to norske ungdommer av de som jobbet der samlet seg ved kaffemaskinen som står bak hjørnet..kaffien tømte jeg ut utenfor døra , tok koppen med , kan jo trenge den til Martinien . Ingen ting som de ungdommene der serverer meg går ned i min kropp, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...