Peanut Skrevet 1. oktober 2022 #181581 Del Skrevet 1. oktober 2022 12 minutter siden, SVK said: Feirer du Thanksgiving? Ja ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2022 #181582 Del Skrevet 1. oktober 2022 Just now, Peanut said: Ja ^^, Så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. oktober 2022 #181583 Del Skrevet 1. oktober 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Nei, man må ikke kle seg ut! Jack Skellinton er kul! Liker The Nightmare Before Christmas. Jeg hadde kommet kledd som Kakemonsteret: Vi kunne gått som Bernt og Erling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. oktober 2022 #181584 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut skrev (21 minutter siden): Er det noen som har kjøpt inn alt av beredskapsting i tilfelle virkelig ordentlig krig? Tror dere at det blir? Har ikke kjøpt noe, satser på å være tilpasningsdyktig, men tror ikke det blir krig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2022 #181585 Del Skrevet 1. oktober 2022 Just now, Daryl Dixon said: Vi kunne gått som Bernt og Erling. JA! Herre, det må vi få gjort en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. oktober 2022 #181586 Del Skrevet 1. oktober 2022 SVK skrev (1 minutt siden): JA! Herre, det må vi få gjort en gang! Det er sikkert varmt og godt i kostyme og, ser for meg det er litt uggent å sitte i Spin spider i oktober. Når jeg skulle være med å ta den så fikk jeg servert en historie om en som fikk en måke i panna og ble skada i den karusellen. Og så stoppet hele greia mens vi stod i kø, de brukte 20 minutter på å få den i gang igjen, vi stod i køen og så på, flere syntes det ble for skummelt siden den fusket. Men vi kjørte vi. Var behagelig å svinges rundt i den, spesielt uten sko faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2022 #181587 Del Skrevet 1. oktober 2022 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Det er sikkert varmt og godt i kostyme og, ser for meg det er litt uggent å sitte i Spin spider i oktober. Når jeg skulle være med å ta den så fikk jeg servert en historie om en som fikk en måke i panna og ble skada i den karusellen. Og så stoppet hele greia mens vi stod i kø, de brukte 20 minutter på å få den i gang igjen, vi stod i køen og så på, flere syntes det ble for skummelt siden den fusket. Men vi kjørte vi. Var behagelig å svinges rundt i den, spesielt uten sko faktisk. Huff! Selv er jeg notorisk feig og tør ikke ta de skumleste karusellene og berg og dalbanene. Men liker de ikke fullt så skumle karusellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #181588 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut skrev (38 minutter siden): Er det noen som har kjøpt inn alt av beredskapsting i tilfelle virkelig ordentlig krig? Tror dere at det blir? Blir nok ikke krig i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. oktober 2022 #181589 Del Skrevet 1. oktober 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Huff! Selv er jeg notorisk feig og tør ikke ta de skumleste karusellene og berg og dalbanene. Men liker de ikke fullt så skumle karusellene. Så når jeg svinger for livet, uten sko og blandt farlige kræsjmåker, sitter du å dupper rolig i en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. oktober 2022 #181590 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut skrev (43 minutter siden): Er det noen som har kjøpt inn alt av beredskapsting i tilfelle virkelig ordentlig krig? Tror dere at det blir? Jeg har vann og jodix. Mat nok for noen uker. Ellers har jeg ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2022 #181591 Del Skrevet 1. oktober 2022 5 minutter siden, Daryl Dixon said: Så når jeg svinger for livet, uten sko og blandt farlige kræsjmåker, sitter du å dupper rolig i en sånn? Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. oktober 2022 #181592 Del Skrevet 1. oktober 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Absolutt! Hadde vært spennende å se to relativt lange menn får plass i en sånn marihøne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. oktober 2022 #181593 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut er for sånn her: https://m.youtube.com/c/themeparkreview/videos For eksempel: Wheeeee! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #181594 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg skal spise hamburger til kvelds 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #181595 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut skrev (9 minutter siden): Peanut er for sånn her: https://m.youtube.com/c/themeparkreview/videos For eksempel: Wheeeee! Uff jeg hater karuseller 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2022 #181596 Del Skrevet 1. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg skal spise hamburger til kvelds 🥰 Nam nam nam 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #181597 Del Skrevet 1. oktober 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Nam nam nam 😊 💜🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. oktober 2022 #181598 Del Skrevet 1. oktober 2022 Peanut skrev (28 minutter siden): Peanut er for sånn her: https://m.youtube.com/c/themeparkreview/videos For eksempel: Wheeeee! Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. oktober 2022 #181599 Del Skrevet 1. oktober 2022 15 minutter siden, Daryl Dixon said: Jeg er med! Til og med på den her? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2022 #181600 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) 6 minutter siden, Peanut said: Til og med på den her? 😃 Jeg hadde aldri turt den banen. Men her er en vannsklie: Sveits er så vakkert! Endret 1. oktober 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå