Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Murstein skrev (Akkurat nå):

TakkTakk😊 Jeg var jo her litt nå og da, men så… Ja hva skjedde liksom. 😅

Vet ikke hva som skjedde men glad du er tilbake 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Brann fra Chicago

Mange år?

Ja det må være minst fem år siden. Gikk den parallelt med Tangerudbakken mon tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Tangerudbakken var en koselig gjeng :rodmer:

Enig men jeg synes de romantiserte sykdommen til en viss grad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (8 minutter siden):

Alle bortsett fra daglig leder. Han som gjør at jeg mistrives her, de andre er supre. 

Men jeg føler jeg ikke bare kan stikke heller, når jeg merker at de andre virkelig gjør det de kan for at jeg skal få en optimal arbeidshverdag selv om jeg har mine greier som bare har blitt verre med tiden. De tar over ting jeg har hatt ansvar over, eller gjør det de kan for å lette litt av tingene jeg må ha oversikt over. Og to av teknikerne mener at de, jeg og salgssjefen egentlig er kjernen i bedriften som holder den i gang - det er også en hyggelig tilbakemelding 🥰

Det er sant. Og ikke alltid gresset er grønnere på andre siden heller om man bytter jobb, det finnes alltid hverfall en som forsurer miljøet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Du er kjempevelkommen! 😊

Takk!

Og selv med prokrastinering jeg startet dagen med her inne, er jeg nå ferdig med dagens O' store vanskelige oppgave.

Og nettopp fordi jeg er så seriøs på jobb, så gidder jeg ikke være seriøs på fritiden også. Da er det bedre med fjas enn den liksom viktige samfunnsdebatten de andre holder på med som klager på Sosial prat (mener de selv i alle fall).

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kepaløk skrev (1 time siden):

Takk!

Og selv med prokrastinering jeg startet dagen med her inne, er jeg nå ferdig med dagens O' store vanskelige oppgave.

Og nettopp fordi jeg er så seriøs på jobb, så gidder jeg ikke være seriøs på fritiden også. Da er det bedre med fjas enn den liksom viktige samfunnsdebatten de andre holder på med som klager på Sosial prat (mener de selv i alle fall).

Så bra! Gratulerer med fullført oppgave 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørte jeg prokrastinering? :P

Nå er det min tur! Men jeg er egentlig ganske ferdig med mine plikter :lillesky: og jeg drikker en velfortjent koffeinfri kaffe :kaffekopp:

Hallo til alle i tråden :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Det er sant. Og ikke alltid gresset er grønnere på andre siden heller om man bytter jobb, det finnes alltid hverfall en som forsurer miljøet.

Så sant, i min 6.jobb på 10 år nå.. og det gir meg mye å ro at der jeg er, der er det så bra som det blir, og det viktigste er på plass. Selv om noen er teite og ikke funker. Så trenger jeg ikke revurdere livet mitt når det skjer teite ting der liksom, overser det litt.. 🙂 Slik er det overalt, har jeg jo sett. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...