Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Drikker kaffe fra snorkfrøkenkoppen. 

Fint med rosa kopp blant alle mennene, så får jeg ha den i fred 😄 Freiakoppen blir alltid tatt av noen andre 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (27 minutter siden):

Drikker kaffe fra snorkfrøkenkoppen. 

Fint med rosa kopp blant alle mennene, så får jeg ha den i fred 😄 Freiakoppen blir alltid tatt av noen andre 😛 

Er det jobbkoppen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Er det jobbkoppen din? 

Jeg har to som har flyttet inn på jobb - freia melkesjokolade, som alle bruker, og snorkfrøken som aldri brukes av andre enn meg :fnise: Så tror ikke mennene vil ha rosa kopp 😛 Men den er fin som jobbkopp 😄 Skulle ønske jeg fant en til av diddl-koppen jeg har hjemme. "Ikke forstyrr, geniet arbeider" - mens han sover 😛 Passer meg til tider - selv om jeg ikke sover på jobb akkurat

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Rotfylt og krone her også:cry3:

Jeg høyner med krone, rotfylling uten bedøvelse og visdomstenner som måtte skjæres ut/løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 time siden):

Jeg har to som har flyttet inn på jobb - freia melkesjokolade, som alle bruker, og snorkfrøken som aldri brukes av andre enn meg :fnise: Så tror ikke mennene vil ha rosa kopp 😛 Men den er fin som jobbkopp 😄 Skulle ønske jeg fant en til av diddl-koppen jeg har hjemme. "Ikke forstyrr, geniet arbeider" - mens han sover 😛 Passer meg til tider - selv om jeg ikke sover på jobb akkurat

Da jobber du mest med menn du da? 

Jeg har noen rosa mummikopper hjemme. De er jo fine da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk bare å skumme litt i den tråden, men det er i alle fall ikke riktig at dere er ekskluderende!

Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, men leser en del og skriver litt. Tror jeg har skrevet i denne tråden to-tre ganger og har alltid fått hyggelige tilbakemeldinger.

Så ville bare si at jeg som utenforstående og ny har følt meg velkommen. Så da er vel jeg teit også da 😛

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke sett den nevnte tråden, ikke er jeg interessert heller. Vil bare si at jeg leser ofte her, og ja, er dårlig til å bidra selv dessverre.   Med det sagt, dere er en fantastisk gjeng. Lyser opp en ellers kjedelig dag, og får frem smil og latter. 
Stå på ~ fine folk🧡

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kepaløk skrev (17 minutter siden):

Jeg rakk bare å skumme litt i den tråden, men det er i alle fall ikke riktig at dere er ekskluderende!

Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, men leser en del og skriver litt. Tror jeg har skrevet i denne tråden to-tre ganger og har alltid fått hyggelige tilbakemeldinger.

Så ville bare si at jeg som utenforstående og ny har følt meg velkommen. Så da er vel jeg teit også da 😛

Du er kjempevelkommen! 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 minutter siden):

Har heller ikke sett den nevnte tråden, ikke er jeg interessert heller. Vil bare si at jeg leser ofte her, og ja, er dårlig til å bidra selv dessverre.   Med det sagt, dere er en fantastisk gjeng. Lyser opp en ellers kjedelig dag, og får frem smil og latter. 
Stå på ~ fine folk🧡

Hyggelig å se deg 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...