Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180641 Del Skrevet 26. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Tror du kunne holdt humoren oppe uten meg Takk det samme Ja men du har jo din egen form for humor og din egen rolle på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180642 Del Skrevet 26. september 2022 Villfisker skrev (3 timer siden): Nå er den forbanna «hakkespettmaskinen» i gang igjen. Gi meg en kanon eller en bazooka takk. Pigger de seg gjennom fjell og stein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180643 Del Skrevet 26. september 2022 Svinet skrev (6 minutter siden): World economic forum , der samles alle de rikeste i verden for å utforme fremtiden til kloden..Kina er modellen. Nå skal økonomien i verden t pers , så været på østlandet og vestlandet Var ikke det i Kina de prøvde å lage en maskin som kunne påvirke været? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september 2022 #180644 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Var ikke det i Kina de prøvde å lage en maskin som kunne påvirke været? Det har de sikkert og et sosialt belønningsystem , der du får poeng hvis du opptrer riktig, jo flere poeng jo mer status får du , det vil også kunne få betydning for om du får lån i banker etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180645 Del Skrevet 26. september 2022 Svinet skrev (Akkurat nå): Det har de sikkert og et sosialt belønningsystem , der du får poeng hvis du opptrer riktig, jo flere poeng jo mer status får du , det vil også kunne få betydning for om du får lån i banker etc.. Ja så det på en TV dokumentar. Det får sikkert folk til å oppføre seg, men de mister jo all frihet. De har tilogmed lagt inn en melding hvis du ringer til en person med lav score om at nå er du iferd med å ringe en dårlig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 26. september 2022 #180646 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg har ikke noe uinteressant å fortelle. Ikke noe interessant heller. Var ikke dette veldig uinteressant? 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september 2022 #180647 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja så det på en TV dokumentar. Det får sikkert folk til å oppføre seg, men de mister jo all frihet. De har tilogmed lagt inn en melding hvis du ringer til en person med lav score om at nå er du iferd med å ringe en dårlig person Er det populært i våre bobler å kontakte folk som er mislikt ?? Det er utstøtelsesgrunnlag..friheten, snart kan alle offentlige etater hente ut kontoutskriften din uten iå spørre deg..neste skritt er vel at legen din kan få utskrift fra banken om hvor mangen ganger du er på polet. og hvor mye alkohol du kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #180648 Del Skrevet 26. september 2022 Svinet skrev (6 minutter siden): Det har de sikkert og et sosialt belønningsystem , der du får poeng hvis du opptrer riktig, jo flere poeng jo mer status får du , det vil også kunne få betydning for om du får lån i banker etc.. Det systemet er helt krise 😬 Man blir plutselig en dårlig person fordi man krysser gata på rødt. Og man blir hengt ut på store tv-skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180649 Del Skrevet 26. september 2022 Svinet skrev (5 minutter siden): Er det populært i våre bobler å kontakte folk som er mislikt ?? Det er utstøtelsesgrunnlag..friheten, snart kan alle offentlige etater hente ut kontoutskriften din uten iå spørre deg..neste skritt er vel at legen din kan få utskrift fra banken om hvor mangen ganger du er på polet. og hvor mye alkohol du kjøper.. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september 2022 #180650 Del Skrevet 26. september 2022 USA har fått oss til å se like ut , iform av klesmotene som blir skapt gjennom deres mediakanaler..vi tenker likt , handler likt , er like moderate politisk , og vi har oppdragenede psykologiske personlighetsmodeller , der vi alle skal være innenfor. Vi legger digitale spor etter oss overalt, hvor vi er , hva vi gjør , hvor vi skal .. Vi er sosialt samlet i gjenger ( bobler ) der sosialemønstre og indre disiplin er gjeldende, der de som er utenfor enten er felles likt eller felles hatet.. er ikke store jobben å inføre et sosialt belønningssystem som i Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180651 Del Skrevet 26. september 2022 Eun skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke noe uinteressant å fortelle. Ikke noe interessant heller. Var ikke dette veldig uinteressant? 😁 Hei på deg! 😀😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 26. september 2022 #180652 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hei på deg! 😀😊 Hoppla! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #180653 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg har spist fiskepudding med karri til middag. Jeg hater sykehusmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 26. september 2022 #180654 Del Skrevet 26. september 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg har spist fiskepudding med karri til middag. Jeg hater sykehusmat. Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september 2022 #180655 Del Skrevet 26. september 2022 En verden uten grenser, ett marked , en religion , der modellen er Kina. Demokratiet , slik vi kjente det på 80 og 90 tallet er nok bare en epoke i klodens historie. Vi roper mer og mer på politi og vektere og mer overvåking i samfunnet. Og det har vi fått en god del av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #180656 Del Skrevet 26. september 2022 Eun skrev (Akkurat nå): Føler med deg! Det er så ihjelkokt og smakløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180657 Del Skrevet 26. september 2022 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Jeg har spist fiskepudding med karri til middag. Jeg hater sykehusmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180658 Del Skrevet 26. september 2022 Eun skrev (14 minutter siden): Hoppla! Hyggelig med nye folk/folk jeg ikke har hilst på før her 😀😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #180659 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Fiskeånde får man også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180660 Del Skrevet 26. september 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Fiskeånde får man også Går greit, har ikke verdens beste luktesans etter 25 år med røyking🚬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå