Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal ha egg og bacon til frokost i dag vi selv om det er mandag.🥚🥚🥓🥓

Nam nam nam 😀😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Spiser grøt og drikker kaffe 2 og ser nyheter🙂

Jeg så Alltid Beredt før jeg dro hjemmefra. Var artig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Nam nam nam 😀😀😀

Egg og Bacon er yndlingsfrokosten til Cassidy Tvillingene det.🥚🥚🥓🥓🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden):

Egg og Bacon er yndlingsfrokosten til Cassidy Tvillingene det.🥚🥚🥓🥓🥰🥰

Egg og bacon er kjempegodt 😊 Ble alltid så glad når fattern lagde det når jeg var barn😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Cid skrev (9 timer siden):

Altså jeg skal ikke slette meg 😛 bare redusere tiden min slik som @Agent smith Jeg er faktisk mye mer på mobil enn før nå når jeg er på kg og det er ikke bra o:

 

Jeg klarte ikke å redusere tiden min noe særlig😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Egg og bacon er kjempegodt 😊 Ble alltid så glad når fattern lagde det når jeg var barn😄

Cassidy Tvillingene var vel 11 år gamle da vi to begynte å lage egg og bacon til frokost selv vi.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Jeg klarte ikke å redusere tiden min noe særlig😄

Savner litt den koselige gamle avataren din 🐷☂️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene var vel 11 år gamle da vi to begynte å lage egg og bacon til frokost selv vi.🥚🥚🥓🥓:Nikke::Nikke:

🥳🥳🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (7 minutter siden):

Jeg klarte ikke å redusere tiden min noe særlig😄

Men ikke stikke igjen!😲 av og til blir jeg redd når du er her mye for at du skal slette deg igjen.. :cry3:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg noen episoder av siste sesong med Monsen på villspor, der han har med seg en som kaller seg Staysman. Førsteinntrykket jeg har hatt av staysman er at han virker som en harry-bølle som er en typisk bajastype. Men på tur med Monsen så fikk jeg et helt annet inntrykk av personen. Han virket faktisk både jordnær og en hyggelig fyr. 

Vi nmennesker er altfor raske på avtrekkeren i å fordhåndsdømme folk vi ikke noensinne har kjent , bare på utseende. I gjeng-boblene de fleste lever i så kan innsiden av bobla rett og slett være å kappes i å mislike noen for ikke å bli utstøtt fra bobla, uten noensinne å ha vekslet et ord med den som blir mislikt.  Og er det et sted som er riktig sted å belyse dette så er det kvinneguiden, for på dette punktet er kvinner verstinger i samfunnet , og det med veldig klar ledelse.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svinet skrev (Akkurat nå):

Såg noen episoder av siste sesong med Monsen på villspor, der han har med seg en som kaller seg Staysman. Førsteinntrykket jeg har hatt av staysman er at han virker som en harry-bølle som er en typisk bajastype. Men på tur med Monsen så fikk jeg et helt annet inntrykk av personen. Han virket faktisk både jordnær og en hyggelig fyr. 

Vi nmennesker er altfor raske på avtrekkeren i å fordhåndsdømme folk vi ikke noensinne har kjent , bare på utseende. I gjeng-boblene de fleste lever i så kan innsiden av bobla rett og slett være å kappes i å mislike noen for ikke å bli utstøtt fra bobla, uten noensinne å ha vekslet et ord med den som blir mislikt.  Og er det et sted som er riktig sted å belyse dette så er det kvinneguiden, for på dette punktet er kvinner verstinger i samfunnet , og det med veldig klar ledelse.

Enig, har også troa på at Stian er en bra fyr. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (4 minutter siden):

Ja men den passer ikke når jeg skal være tøff agent

Det er sant, og mer politisk korrekt i vår tid å ikke ha et dyr sikkert, agent eller salat er bedre🤓

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hiver på meg prikkeregnjakka og stikker. Alltid skummelt å åpne journalsystemet etter ferie… men, det går! 🙂🙃

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Men ikke stikke igjen!😲 av og til blir jeg redd når du er her mye for at du skal slette deg igjen.. :cry3:

Nei har ikke noen planer om det foreløpig, tror bare jeg kommer til å være her mindre eller slette meg om mange av gjengen på sosialprat slutter å være her eller sletter seg.

Det var det som skjedde etter 05/06.

Fra 2006 til 2022 var jeg ikke så veldig mye her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (2 minutter siden):

Såg noen episoder av siste sesong med Monsen på villspor, der han har med seg en som kaller seg Staysman. Førsteinntrykket jeg har hatt av staysman er at han virker som en harry-bølle som er en typisk bajastype. Men på tur med Monsen så fikk jeg et helt annet inntrykk av personen. Han virket faktisk både jordnær og en hyggelig fyr. 

Vi nmennesker er altfor raske på avtrekkeren i å fordhåndsdømme folk vi ikke noensinne har kjent , bare på utseende. I gjeng-boblene de fleste lever i så kan innsiden av bobla rett og slett være å kappes i å mislike noen for ikke å bli utstøtt fra bobla, uten noensinne å ha vekslet et ord med den som blir mislikt.  Og er det et sted som er riktig sted å belyse dette så er det kvinneguiden, for på dette punktet er kvinner verstinger i samfunnet , og det med veldig klar ledelse.

Enig om Staysman og det å dømme folk veldig fort. Det der er en av mine favoritt episoder med Monsen faktisk, var veldig fin episode :) hadde allerede hørt Staysman om seg sjøl i psykologiprogrammet til Harald Eia så visste han var mer enn bare en harry fyr da :) Han virker jo faktisk ganske intelligent og hyggelig og med MYE selvironi :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...