Titania Skrevet 6. august 2022 #173401 Del Skrevet 6. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Hvordan bytter man det? 🤔 Litt dårlig formulert i utgangspunktet tror jeg Jeg har utskiftbare pinner i steden for ørten i forskjellige lengder og tykkelser. Da kjøper man pinner og vaier hver for seg, slik at det bare byttes etter hvilken lengde man trenger. Men festet mellom vaieren og pinnen har gått i stykker, slik at det ikke sitter sammen 😛 Og det er egentlig en reklamasjonssak, men butikken her i byen syns jeg alltid er litt vrange. Og det var de egentlig idag også, men jeg fikk ny vaier da. Nå nå kan det strikkes videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #173402 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (18 minutter siden): Litt dårlig formulert i utgangspunktet tror jeg Jeg har utskiftbare pinner i steden for ørten i forskjellige lengder og tykkelser. Da kjøper man pinner og vaier hver for seg, slik at det bare byttes etter hvilken lengde man trenger. Men festet mellom vaieren og pinnen har gått i stykker, slik at det ikke sitter sammen 😛 Og det er egentlig en reklamasjonssak, men butikken her i byen syns jeg alltid er litt vrange. Og det var de egentlig idag også, men jeg fikk ny vaier da. Nå nå kan det strikkes videre Ah, skjønner 👍😄 Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173403 Del Skrevet 6. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ah, skjønner 👍😄 Hva strikker du? https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7314&cid=1 Denne Den er ikke vanskelig å strikke, men syns den er noe herk å holde på med for det, fordi den er så stor. Så ble ikke noe mer glad da pinnen gikk i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #173404 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (Akkurat nå): https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7314&cid=1 Denne Den er ikke vanskelig å strikke, men syns den er noe herk å holde på med for det, fordi den er så stor. Så ble ikke noe mer glad da pinnen gikk i stykker Den var søt Jeg hadde aldri klart å strikke den med mine kunnskaper. De er ikke store 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173405 Del Skrevet 6. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Den var søt Jeg hadde aldri klart å strikke den med mine kunnskaper. De er ikke store 😄 Det er "bare" rett, vrang og kast 😅 Men tar sin tid allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. august 2022 #173406 Del Skrevet 6. august 2022 Syntes både sying, hekling, strikking og alt sånt lignende var drepende kjedelig da jeg var yngre, men til tider nå skulle jeg ønske at jeg kunne strikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #173407 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (12 minutter siden): Det er "bare" rett, vrang og kast 😅 Men tar sin tid allikevel Jeg kan strikke en lapp liksom. Men det er det 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #173408 Del Skrevet 6. august 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Syntes både sying, hekling, strikking og alt sånt lignende var drepende kjedelig da jeg var yngre, men til tider nå skulle jeg ønske at jeg kunne strikke Jeg har også lyst til å kunne det. Spesielt strikking. Er så mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173409 Del Skrevet 6. august 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Syntes både sying, hekling, strikking og alt sånt lignende var drepende kjedelig da jeg var yngre, men til tider nå skulle jeg ønske at jeg kunne strikke Så lenge du finner noe du faktisk vil strikke, så tror jeg du kan klare det helt fint 😄 Det syns i hvertfall jeg var veldig mye mer motiverende enn hva alle andre sa jeg burde strikke for å lære det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173410 Del Skrevet 6. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg kan strikke en lapp liksom. Men det er det 😆 Det er en god start 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #173411 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Det er en god start 😄 Takk 😄 Må prøve igjen en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #173412 Del Skrevet 6. august 2022 Dere skulle startet en strikke tråd 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173413 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg lager middag og spiser en gulrot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #173414 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (1 time siden): Jeg lager middag og spiser en gulrot Hva lager du? Grønnsakssuppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173415 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Hva lager du? Grønnsakssuppe? Stekt kyllingfilet, pasta og carbonarasaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #173416 Del Skrevet 6. august 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Stekt kyllingfilet, pasta og carbonarasaus Bon appetitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august 2022 #173417 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Bon appetitt Takk takk, det smakte godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #173418 Del Skrevet 6. august 2022 Trenger ny stekepanne. Så neste uke blir det en tur på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #173419 Del Skrevet 6. august 2022 Vi har spist pølse i lompe og sett Gabby Petito-dokumentar på NRK🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #173420 Del Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Trenger ny stekepanne. Så neste uke blir det en tur på Ååå omelett i ny stekepanne er alltid himmelsk. Sklir rett ut av panna🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå