Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Frøkensina said:

En av mine nærmeste var der like etter at de hadde åpnet opp og kunne gå rundt blant leirsoldatene. Nå er det avsperret. 

Må ha vært fantastisk å kunne gå rundt blant leirsoldatene, men glad de nå passes bedre på. Er nok av historier om turister som enten bevisst eller ved uhell har ødelagt historiske kunstverk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SVK skrev:

Må ha vært fantastisk å kunne gå rundt blant leirsoldatene, men glad de nå passes bedre på. Er nok av historier om turister som enten bevisst eller ved uhell har ødelagt historiske kunstverk. 

Ja sikkert lurt :jepp: Jeg var på Stonehenge før den ble avsperret, men jeg var så liten så jeg husker det ikke :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
6 minutter siden, Frøkensina skrev:

:baby: Høres ut som du koser deg 😁

Så lenge jeg kan sitte med disse to, ja. Ble kraftig irritert på flere av de voksne i dag. :ninja: voksne nå tildags altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Så lenge jeg kan sitte med disse to, ja. Ble kraftig irritert på flere av de voksne i dag. :ninja: voksne nå tildags altså...

Ja? Nå ble jeg nysgjerrig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som medisinen virker en stund må jeg utnytte anledningen og lage meg noe mat :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina said:

Ja sikkert lurt :jepp: Jeg var på Stonehenge før den ble avsperret, men jeg var så liten så jeg husker det ikke :sukk:

Utrolig hva folk klarte å bygge før i tiden og hvor lengde det har holdt seg. Lurer på om noe eller noen fra vår tid vil bli husket om 2000 eller 4000 år. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter inne i hytta med fyr i vedovnen. Ikke at det er så kaldt akkurat, men det regner, så bare for kos. Snakka med skjæra i dag også, men visste ikke hva jeg kunne gi den da solsikkefrøene ble spist i går. Snakket med den igjen, og tror den lurer litt 😄 jeg blir her til i morgen. Koser meg så mye her. Veldig rart at jeg ikke savner mennesker mer enn det jeg gjør. Hm  Kanskje jeg har avslørt en litt introvert side med meg selv 😄 kan jammen begynne å lure...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

De maser no så inni hampen... 🙄🙄

På deg? Høres slitsomt ut 😅 Går det an å be de om å la være/ta det litt rolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SoWhat? skrev:

Sitter inne i hytta med fyr i vedovnen. Ikke at det er så kaldt akkurat, men det regner, så bare for kos. Snakka med skjæra i dag også, men visste ikke hva jeg kunne gi den da solsikkefrøene ble spist i går. Snakket med den igjen, og tror den lurer litt 😄 jeg blir her til i morgen. Koser meg så mye her. Veldig rart at jeg ikke savner mennesker mer enn det jeg gjør. Hm  Kanskje jeg har avslørt en litt introvert side med meg selv 😄 kan jammen begynne å lure...

Ja jeg kan savne folk når jeg er mye alene hjemme, men synes det er helt ok å være på hytta alene og bare snakke med ekorn og fugler :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja jeg kan savne folk når jeg er mye alene hjemme, men synes det er helt ok å være på hytta alene og bare snakke med ekorn og fugler :fnise:

🙂 dyr er fine. Ja, mulig jeg ville savnet folk om jeg var hjemme. Her er det helt nydelig å være. Trodde jeg ville hjem etter to uker, men jeg senker virkelig skuldrene her. Ikke noe stress 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøkensina skrev:

Ja sikkert lurt :jepp: Jeg var på Stonehenge før den ble avsperret, men jeg var så liten så jeg husker det ikke :sukk:

Er det avsperret nå? Jeg var der i 2012. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

🙂 dyr er fine. Ja, mulig jeg ville savnet folk om jeg var hjemme. Her er det helt nydelig å være. Trodde jeg ville hjem etter to uker, men jeg senker virkelig skuldrene her. Ikke noe stress 

Høres herlig ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Frøkensina skrev:

På deg? Høres slitsomt ut 😅 Går det an å be de om å la være/ta det litt rolig?

Joda, fikk sagt i fra på en pen måte, men tror de skjønte jeg ble irritert. De mener godt da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, mia83 skrev:

Er det avsperret nå? Jeg var der i 2012. 

Kunne du gå under/inntil steinene? I tilfelle er det jo flott at det går an igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kunne du gå under/inntil steinene? I tilfelle er det jo flott at det går an igjen.

Nei det var nok litt utenfor dem ja. Trodde du mente hele området var avsperret ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonehenge var i privat eie helt til utpå 1900-tallet tror jeg, hvor det ble gitt i gave/arv til staten. Tror jeg om jeg husker riktig. Druide-opplegget er også fra denne tiden og ikke noe som går langt tilbake, men det var de som fikk en slags rett på å bruke Stonehenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...