Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

På denne dag i 1559 ble Dronning Elisabeth I kronet i Westminster Abbey som Dronning av England

Senere det samme året den 10 juli ble Frans II konge av Frankrike

Mens i Nederland i det samme år ble Margarete av Parma guvernør i steden for hennes bror Philipp II av Spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Hallloooo!!!

Jeg sjekket at han hadde det bra da. Hjalp han opp og børstet av han. Den dusten!

Hadde selvfølgelig ikke godtet meg hadde han slått seg mer moderat, eller helsesløs.

Jeg hadde selvfølgelig sjekket om det gikk bra og ringt sykebil. Men jeg hadde ikke synes synd på personen. Og jeg hadde ikke godet meg.

men jeg hadde ikke greid og synes synd på en person som løper rett ut i veien på rødt lys når det kjører fult av biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde selvfølgelig sjekket om det gikk bra og ringt sykebil. Men jeg hadde ikke synes synd på personen. Og jeg hadde ikke godet meg.

men jeg hadde ikke greid og synes synd på en person som løper rett ut i veien på rødt lys når det kjører fult av biler.

Jaddajaddajadda, greit.

Vel, noe sånt er drømmestedet mitt:

http://s-pb.in/images/stories/articles/newyear/newyear2014_14.jpg

Og norge vant noe på ski igjen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet til Nosoul minner meg om et datagenerert bilde som jeg så på inne på et kontor en gang. En av dem, som dessverre var på ferie da jeg var der, var visstnok sjef for spesialeffekter for en av de siste Matrix filmene. :)

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bo i en bohemvilla. Jeg bor i en bohemvilla.

Det er ikke perfekt, men det er et sted å begynne. Alle bohemvillaer burde ha et raust badekar. Mitt har dusjkabinett - et slitent ett til og med.

Jeg ønsker meg badekar - nå er det januarsalg hos Comfort; men får jeg ut den berømte lille kroppsdelen i år da, tro?!!! Vi skriver femtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du penger til det, så ring og sett i gang prosjektet, Z. :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Elkjøp, er det for tida tilbud på 28cm Tefal stekepanne, til kr 200,-.

På Meny, kr 49,- for en eske med Kong Haakon konfekt.

På Meny, kr 39,- for 400g Meny's karbonadedeig.

Endret av Vux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske nøyaktig 72 timer etter at jeg ble øm i venstre kne og ankel på tredemølle, så har denne ømheten dempet seg til ingenting. Liker å tro at det kan ha hjulpet med noen enkle muskeløvelser for bena som jeg hadde vett på å gjøre i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte til skolen smiley-chores033.gif i morges, kom det opp en varsellampe for batteri. Instruksjonsboka sier da at det du må ta kontakt med nærmeste merkeverksted umiddelbart smiley-gen017.gif. Batteriet var nytt for to måneder siden, og dynamoen for et år siden.

Avtalte at jeg skulle komme der etter skolen. Gikk tidligere enn jeg egentlig skulle (pga. har hatt influensa siden lørdag) og var ikke i stand til hard kroppsøvingstime smiley-sport032.gif.

Kjørte til verkstedet og etter en stund fikk jeg beskjed om at dynamoen var gåen. Heldigvis er det to års garanti så jeg må ikke betale for det. Men jeg får ikke ta bilen med meg igjen og er dermed "stuck", 6 km. fra der jeg bor uten at det går buss. Kunne leid bil, men nesten kr. 400,- pr. døgn er uaktuelt! :sur:

Bilen må de ha inne til midten av neste uke :dry: .

Jeg ringte begge mine foreldre, og kom egentlig fram til at det ikke var mulig at jeg lånte en av deres biler, da begge er svært avhengige av dem. Mor var da. 6 mil borte fra meg, mens avstanden til far da var 8 mil.

Jeg måtte bare begynne å gå hjem til meg. Fikk hentet refleksvest i bilen og tok fatt på turen etter en kraftig haglbyge. På turen opplevde jeg for første gang i mitt liv å bli sprutet vann på av passerende biler smiley-toilet11.gif

Jeg ble utrolig sliten, brukte 55 min.

Planen var egentlig at jeg skulle klare meg uten bil til søndag, og sykle til skolen i morgen (13 km. t/r) og jobb i morgen og lørdag (12 km. t/r). Jeg visste at sykkelen min hadde lite luft i det ene dekket (kan ikke pumpes med vanlig pumpe), men at det var helt flatt trodde jeg ikke. Den andre sykkelen jeg kunne brukt har også flatt dekk :frown:

Så nå har det ordnet seg slik at min far kommer med bil i kveld, og mor kommer og henter han etter hun er ferdig på jobb i kveld. De vil da nesten ikke være hjemme før midnatt. Jeg får dårlig samvittighet for at de strekker seg så langt, men mor sa det var bedre at de gjorde det, enn å bekymre seg for at jeg skulle komme meg fram på sykkel i stormen/uværet som er meldt...

Takk for meg big-smiley-004.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte til skolen smiley-chores033.gif i morges, kom det opp en varsellampe for batteri. Instruksjonsboka sier da at det du må ta kontakt med nærmeste merkeverksted umiddelbart smiley-gen017.gif. Batteriet var nytt for to måneder siden, og dynamoen for et år siden.

Avtalte at jeg skulle komme der etter skolen. Gikk tidligere enn jeg egentlig skulle (pga. har hatt influensa siden lørdag) og var ikke i stand til hard kroppsøvingstime smiley-sport032.gif.

Kjørte til verkstedet og etter en stund fikk jeg beskjed om at dynamoen var gåen. Heldigvis er det to års garanti så jeg må ikke betale for det. Men jeg får ikke ta bilen med meg igjen og er dermed "stuck", 6 km. fra der jeg bor uten at det går buss. Kunne leid bil, men nesten kr. 400,- pr. døgn er uaktuelt! :sur:

Bilen må de ha inne til midten av neste uke :dry: .

Jeg ringte begge mine foreldre, og kom egentlig fram til at det ikke var mulig at jeg lånte en av deres biler, da begge er svært avhengige av dem. Mor var da. 6 mil borte fra meg, mens avstanden til far da var 8 mil.

Jeg måtte bare begynne å gå hjem til meg. Fikk hentet refleksvest i bilen og tok fatt på turen etter en kraftig haglbyge. På turen opplevde jeg for første gang i mitt liv å bli sprutet vann på av passerende biler smiley-toilet11.gif

Jeg ble utrolig sliten, brukte 55 min.

Planen var egentlig at jeg skulle klare meg uten bil til søndag, og sykle til skolen i morgen (13 km. t/r) og jobb i morgen og lørdag (12 km. t/r). Jeg visste at sykkelen min hadde lite luft i det ene dekket (kan ikke pumpes med vanlig pumpe), men at det var helt flatt trodde jeg ikke. Den andre sykkelen jeg kunne brukt har også flatt dekk :frown:

Så nå har det ordnet seg slik at min far kommer med bil i kveld, og mor kommer og henter han etter hun er ferdig på jobb i kveld. De vil da nesten ikke være hjemme før midnatt. Jeg får dårlig samvittighet for at de strekker seg så langt, men mor sa det var bedre at de gjorde det, enn å bekymre seg for at jeg skulle komme meg fram på sykkel i stormen/uværet som er meldt...

Takk for meg big-smiley-004.gif

smiley-shocked025.gif smiley-shocked028.gif Så glad for at det ordnet seg smiley-transport027.gif Det er sikkert noe du kan gjøre for dem til gjengjeld. Tenk over hva det kan være, og slipp den dårlige samvittigheten.

Ha en fin kveld!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Snill mamma og pappa hjelper snill sønn som kommer til å bli enda snillere i året som kommer som takk for hjelpen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...