Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Dostojevskij ble dømt til døden 16 November 1849. Men han og alle de andre som var dømt for til revolusjonær aktivitet mot tsar Nikolai I ble benåden mens de stod med bind foran øyene foran eksekusjonspelotongen og sent i 10 års straffe arbeid i Sibir. Det helle hadde vært skinnmanøvre fra tsaren for avskrekkelsens skyld. Dostojevskij slapp ut av straffeleieren i 1854 og måtte tilbringe de første år deportert i sentralrussland, i Kasakhstan, hvor han utfører militærtjenste.

Feil tråd! Dette var jo interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PC-en min har vært sykt treg i dag.

:hallo: og :velkommen:

Jeg har både pc og Mac og vurderte nesten her om dagen å gå til innkjøp av nok en Mac (stasjonær) og bare glemme pc for godt. Fordi: jeg lot pc´en stå ubrukt i én måned, samme med Mac. Da jeg slo på pc igjen så var den ugudelig TREG.

MSE ville ikke laste ned så måtte gå ut på nettet og se hva som sto der og der sto det at hadde pc´en vært urørt en stund ville ikke MSE starte. :glare: Så slo av (med makt) og startet på nytt (med alt det det medførte) og fikk en 1998-look på pc´en. >_< Gikk da på personalifisering og skulle trykke på Aero som ikke fantes, og gikk ut på nettet og så der masse tips om å boote pc´en og masse greier, men én sa at man burde gå inn på services og starte Themes og så ville det være helt i orden igjen. Så gjorde det, og alt var helt greit. For dagen.

Nå: Hver gang jeg har slått på pc´en er det samme greiene om igjen. >_<

Må inn på services, starte Themes og så i tillegg forandre dato og klokke.

Har jeg det samme problemet på Mac? Neup! Overhodet ikke. <_<

Kan jeg spørre deg hva du mener med "med makt"? Jeg har to pc-er, Windows 8 og slår de helt av etter hver økt. I den ene brukermanualen (Asus) advares det mot å slå den av, og jeg har inntil nå skyldt på at det må da være en oversetterfeil?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du skaffe deg profilbilde?

Usjameg, trodde sånt var gjemt og glemt jeg - i morgon, i morgon, men ikkje i dag, i dag skal eg ikkje gjera det slag!

ps. tips om sted å finne et lite, passende bilde?

Har trålet noen sider, men fant ikke noe. Og vet ikke helt om jeg tør å bruke et av meg selv...hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaaaapp.

Hvorfor skal det være så vanskelig å komme på noe.

Si det med blomster-app? Oversikt over hvilke blomster sier hva, og sett sammen bukett, onlinebestilling hos blomsterbutikk med sammenligning av priser - det var det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på flybilletter. Vil reise vekk!

Vil være med.

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg syntes ikke det var godt. Så jeg nøyer meg til å ha det som tilbehør til middagsmat som det passer å ha salat til.

Ser den! Folk putter så mye rart i smoothier..

Min x-svigerfar lagde "smoothie" av melk, epler og rosiner (tyknet med isbiter pluss kefir/yoghurt naturell/rømme alt etter som han hadde i kjøleskapet) :redd: Han er av den nærtagende typen (litt typisk afrikansk der, noe han altså er), så det var ikke snakk om å la være å drikke de opp nei!

Bake bake bakeee... :fnise:

Nå igjen!? :ler:

Hva står på menyen denne gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå igjen!? :ler:

Hva står på menyen denne gangen da?

Sånt som skjer når man har fått ny kjøkkenmaskin i julegave og man kjeder seg halvt ihjel........ :plystre:

jeg skal prøve meg på grove, glutenfrie brød. Med Havremel, jyttemel og linfrø bla... Blir spennende :bond:

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ser den! Folk putter så mye rart i smoothier..

Min x-svigerfar lagde "smoothie" av melk, epler og rosiner (tyknet med isbiter pluss kefir/yoghurt naturell/rømme alt etter som han hadde i kjøleskapet) :redd: Han er av den nærtagende typen (litt typisk afrikansk der, noe han altså er), så det var ikke snakk om å la være å drikke de opp nei!

Rosiner har jeg aldri hørt at noen har hatt i smoothie før.

Angående det at han ikke ville la være å drikke de opp kommer nok mer av hans bakgrunn enn at han eventuelt var nærtagende. Jeg har selv bodd i et land i Afrika over flere år (riktignok som barn) og har sett hvordan det å ha lite penger kan gjøre med folks holdninger til å ta vare på de ressursene man måtte ha på en god måte. Jeg tror nok det var mer slik at han tenkte han måtte utnytte det han hadde i stedet for å kaste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt som skjer når man har fått ny kjøkkenmaskin i julegave og man kjeder seg halvt ihjel........ :plystre:

jeg skal prøve meg på grove, glutenfrie brød. Med Havremel, jyttemel og linfrø bla... Blir spennende :bond:

Deler du oppskrift? Eller blir det for interessant for posting i denne tråden?

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal spise aftens klokken 20. Grovt brød med sildesalat :sikle:

Jeg tenkte at pc-batteriet mitt ikke varte så lenge. Men så er det bare tiden som har gått så fort smiley-computer005.gif

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...