Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei jente jeg kjenner fra et sted flirte tydeligvis da jeg passerte like forbi henne på fortauet. Lurer på om hun kanskje leser KG. :laugh: Paradoksalt nok, så spaserte jeg da på venste side av veien for å unngå å risikere å møte ei annen jente som tidligere gikk på høyre siden av veien dagen før, omkring et bestemt klokkeslett. Jeg mener, hvis det er mer åpenbart at vedkommende kanskje kom rett fra bussen eller slikt, da trenger ikke jeg passere nøyaktig samme sted til samme tid hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor unngår du å møte disse frøkene?

Jeg kan alltids skaffe meg venner, men en kjæreste kan jeg ikke bare skaffe meg sånn uten videre.

Har jo hele livet skydd alt av vanlige jenter i frykt av å ende opp med noen jeg ikke var helt glad i, så det å bare prate med ei jente for moro skyld er ikke noe som fungerer for meg. Heh, er jo overmåtelig innbilsk og håpefull, så dette med å bare møte noen krasjer med disse håpefulle hjernecellene mine, hvis jeg skal plustselig forholde meg til en masse hunkjønn. Ikke så lite tragisk skal du vite. :)

Er jo ikke helt sikker, men den første jenta var vei ei som jeg prøvde å bli kjent med tidligere. Litt usikker om det er samme jenta, for jeg vet ikke helt hvordan hun går kledd til daglig. :| Tror kanskje dette er 5. eller 6. gang siden sent i september november at jeg har rambla borti henne på gata, så sant dette er samme person da.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, så må du bare hoppe ut i det og la det briste eller bære. Ellers risikerer du å sitte der om 10 år og fortsatt tenke det samme og plutselig så er 10 år til gått. For hva? Du lever bare en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...vil du bestille time på min psykolog-forumsofa, så kan du snakke

og jeg lytter til hva du har å fortelle om de tingene der? :klo: Tror de bør utredes.

---

*p.s. et tøysete og ganske uinteressant tilbud som ikke må tas alvorlig*

:)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn apropos til det jeg skrev over. Jeg er til å prate med, men antar ganske enkelt at folk ikke vil prate med meg, så da skygger jeg banen så å si. :|

Endret av Vux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:biggrin: Den var da forfriskende annerledes og ærlig. Fint å se at annerledesheten fremdeles gror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg kunne tenkt meg og bodd i et Viktoriansk hus som dette

b-320005.jpg

Endret av Corto Maltese
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...