Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg spørre deg hva du mener med "med makt"? Jeg har to pc-er, Windows 8 og slår de helt av etter hver økt. I den ene brukermanualen (Asus) advares det mot å slå den av, og jeg har inntil nå skyldt på at det må da være en oversetterfeil?!

Først: :blink: til det du sa om Asus. Jeg har hatt Asus og jeg slo den alltid av. <_>

"Med makt" når pc'n er uresponsiv er å holde inne "power button" i mer enn 3 sekunder. <_<

Vet det ikke er smart, men når ingenting annet fungerer så ser jeg ingen annen utvei. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten visdomstenner får man ikke samlet opp grunnlaget som en kan fortsette å bli klok via etter hvert som en blir voksen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem? Jeg trodde man fikk fire :klo:

Jo, det er det vanlige, men det er faktisk mulig å få flere. :3

For min del kom det en til under en av de andre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Rosiner har jeg aldri hørt at noen har hatt i smoothie før.

Angående det at han ikke ville la være å drikke de opp kommer nok mer av hans bakgrunn enn at han eventuelt var nærtagende. Jeg har selv bodd i et land i Afrika over flere år (riktignok som barn) og har sett hvordan det å ha lite penger kan gjøre med folks holdninger til å ta vare på de ressursene man måtte ha på en god måte. Jeg tror nok det var mer slik at han tenkte han måtte utnytte det han hadde i stedet for å kaste det.

Jojo, jeg skjønner jo det, men han er svært nærtagen. Om det var min forelder som hadde laget det, så kunne jeg ha sagt at jeg drikker opp denne jeg fikk nå, men du trenger ikke å lage igjen, i såfall så kan du jo spørre meg først om jeg har lyst på da! ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er det vanlige, men det er faktisk mulig å få flere. :3

For min del kom det en til under en av de andre. :P

Men hvorfor trekte du dem? Var det ikke plass i munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jojo, jeg skjønner jo det, men han er svært nærtagen. Om det var min forelder som hadde laget det, så kunne jeg ha sagt at jeg drikker opp denne jeg fikk nå, men du trenger ikke å lage igjen, i såfall så kan du jo spørre meg først om jeg har lyst på da! ..

Åja. :fnise: Da forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: :blink: til det du sa om Asus. Jeg har hatt Asus og jeg slo den alltid av. <_>

"Med makt" når pc'n er uresponsiv er å holde inne "power button" i mer enn 3 sekunder. <_<

Vet det ikke er smart, men når ingenting annet fungerer så ser jeg ingen annen utvei. >_<

Takk for forklaringen! Fant en nydelig glittersommerfugl, men får jo ikke lov til å lime inn gif, så da ble den usynlig :(

Her er den

post-88169-0-51368500-1421266046.gif

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvir meg til å slå på pc for å se hvor officepakken er blitt av. Instalerte den i forgårs og så ble den bare borte....

Anonymous poster hash: 50635...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå (584) er det 101 innlegg siden (483) jeg tenkte: Nå må jeg følge med når jeg får 500. Hvis ikke 101 er ute, skal jeg følge med på når jeg får 600, for å kompensere for at jeg glemte tittelskiftet. Bedre sent enn Halvor. Og det skal da være16 innlegg til.

Jeg gir opp glitterbildene, og prøver regnbueteksten isteden

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ɖɛттɛ ʌαя ∂α ɛи ʌι∂ʋи∂ɛяℓιɢ ρℓαƨƨ! :) *gå bort med seg Robin!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1212 Hvis jeg uttaler hvert siffer for seg, høres det ut som en lydsjekk.

:tanpuss:

:natti:

Jeg tror 159 sa det i en annen tråd.

I morgen er det torsdag. 0K. Det er vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...