Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Jeg har både pc og Mac og vurderte nesten her om dagen å gå til innkjøp av nok en Mac (stasjonær) og bare glemme pc for godt. Fordi: jeg lot pc´en stå ubrukt i én måned, samme med Mac. Da jeg slo på pc igjen så var den ugudelig TREG.

MSE ville ikke laste ned så måtte gå ut på nettet og se hva som sto der og der sto det at hadde pc´en vært urørt en stund ville ikke MSE starte. :glare: Så slo av (med makt) og startet på nytt (med alt det det medførte) og fikk en 1998-look på pc´en. >_< Gikk da på personalifisering og skulle trykke på Aero som ikke fantes, og gikk ut på nettet og så der masse tips om å boote pc´en og masse greier, men én sa at man burde gå inn på services og starte Themes og så ville det være helt i orden igjen. Så gjorde det, og alt var helt greit. For dagen.

Nå: Hver gang jeg har slått på pc´en er det samme greiene om igjen. >_<

Må inn på services, starte Themes og så i tillegg forandre dato og klokke.

Har jeg det samme problemet på Mac? Neup! Overhodet ikke. <_<

Ugudelig eller udugelig? :ler:

(det kom ikke rød strek under Ugudelig jo, er det virkelig et ekte ord?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

:klo:

Har du fått lus :redd: ?

--

Ulydelig PC er nok svaret Peanut :Hehe:

Men da lærte jeg et nytt ord i dag!

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

På 1100 tallet var Konghelle som lå i det daværende norske landskapet Båhuslen. Tidvis kongelig residensby og landets faktiske hovedstad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært veldig artig å kunne reise i tid og oppleve liv og folk...men jeg ville hatt usynlighetskappa mi med meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Å? Hvorfor ikke?

Jeg syntes ikke det var godt. Så jeg nøyer meg til å ha det som tilbehør til middagsmat som det passer å ha salat til.

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Hadde vært veldig artig å kunne reise i tid og oppleve liv og folk...men jeg ville hatt usynlighetskappa mi med meg. :jepp:

Det hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasiverdener sier jeg. ^^,

LOTR, GoT, HP etc. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sofus var inne i skarve 5 minutter og la fra seg ikke mindre enn 47 lorter (ja, jeg har telt, men det er ikke sikkert jeg fant alle...) :angry:

emoticon-animal-001.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia folkens :strix:

Jeg har ikke jogget i dag. Jeg har ikke engang spasert, hvis man da ikke regner fire tre timer (1t pause) halsing fra butikk til butikk i et handlesenter. Jeg post-88169-0-27498300-1421253203.gif litt inni den ene butikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Dostojevskij ble dømt til døden 16 November 1849. Men han og alle de andre som var dømt for til revolusjonær aktivitet mot tsar Nikolai I ble benåden mens de stod med bind foran øyene foran eksekusjonspelotongen og sent i 10 års straffe arbeid i Sibir. Det helle hadde vært skinnmanøvre fra tsaren for avskrekkelsens skyld. Dostojevskij slapp ut av straffeleieren i 1854 og måtte tilbringe de første år deportert i sentralrussland, i Kasakhstan, hvor han utfører militærtjenste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...