Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt stille her, eneste jeg hører er svak tikking fra klokka. Ute et det minus 2,5 og masse fine farger på himmelen. Ser ut til å bli en fin dag :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

KG sprer ofte et visst søvndyssende virus...det smitter sikkert til pc`er også. :jepp:

Vár data er helt normalt rask, sá kanskje det er et sóvndyssende virus over der? Kanskje Jon Blund har vaert rundt og snikt litt med sóvndryss. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

PC-en min har vært sykt treg i dag.

Hehe, det er min også. Aner ikke hvorfor.

Har dere prøvd å restarte dem? ( :fnise: Standard svar på slikt, jeg vet. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Aaaaaaaapp.

Hvorfor skal det være så vanskelig å komme på noe.

Hva er det du har glemt ut? Dårlig formulering av meg.

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å restarte dem? ( :fnise: Standard svar på slikt, jeg vet. :fnise: )

Haha!

Nei, men skal nok gjøre det der snart. Den har vel stått på for alltid eller noe nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PC-en min har vært sykt treg i dag.

Jeg har både pc og Mac og vurderte nesten her om dagen å gå til innkjøp av nok en Mac (stasjonær) og bare glemme pc for godt. Fordi: jeg lot pc´en stå ubrukt i én måned, samme med Mac. Da jeg slo på pc igjen så var den ugudelig TREG.

MSE ville ikke laste ned så måtte gå ut på nettet og se hva som sto der og der sto det at hadde pc´en vært urørt en stund ville ikke MSE starte. :glare: Så slo av (med makt) og startet på nytt (med alt det det medførte) og fikk en 1998-look på pc´en. >_< Gikk da på personalifisering og skulle trykke på Aero som ikke fantes, og gikk ut på nettet og så der masse tips om å boote pc´en og masse greier, men én sa at man burde gå inn på services og starte Themes og så ville det være helt i orden igjen. Så gjorde det, og alt var helt greit. For dagen.

Nå: Hver gang jeg har slått på pc´en er det samme greiene om igjen. >_<

Må inn på services, starte Themes og så i tillegg forandre dato og klokke.

Har jeg det samme problemet på Mac? Neup! Overhodet ikke. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...