Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (5 minutter siden):

web_zurich_region_stoos_sommer_standseil

Kult tog :D 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen 🙂 Jeg er veldig læretørst tørst på kunnskap, men blir lett distrahert så jeg kommer ikke så langt og då er jeg glemsk, så jeg husker ikke så mye. 🤪

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen😀 Jeg lurer på om jeg skal droppe bunaden og heller gå i lett sommerkjole i konfirmasjon i dag.

24 grader nå🥵

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er surrete i hodet og lett døgnvill, helt uten grunn. :gjesp:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg er surrete i hodet og lett døgnvill, helt uten grunn. :gjesp:

Fælt det der.  Sov dårlig jeg og. I prinsipp bare ca 4 timer. Tror hjernen min blir ødelagt snart. Jeg trenger mer søvn. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det å overleve helgen og reise herfra... Går meg på nervene hele nordland.. tar meg en tur oppigjen i midnattsolen. og muligens i vinter..men nå så blir det for mye for meg...coctailen av medisiner de gav meg her har jeg kastet ..og gjett..igår gikk jeg en mil , uten fnugg problemer..med medisina så kunne jeg ikke gå 200 meter..nå halverer jeg de siste 10 mg for nedtrappingen og kaster dem etterpå.. Jeg får starte pånytt , med andre ting enn billige søppelmedisiner som er tiltenkt loosera i samfunnet..ingen medisiner..nå skal inngrepene til for å fjerne problematikken..En av de tingene jeg har funnet ut er at helsevesenet er mindre fornøyd med meg, jeg er mindre fornøyd med dem.. da har vi ingenting med hverandre å gjøre..Det beste er at vi unngår hverandre..så langt det lar seg gjøre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forventer seriøs standard av helse..ikke pisspreik.. nå er leger mye klokere enn meg..jeg ettergår dem i sømmene , uansett..det er mitt liv. jeg utelukker ikke at jeg kan feiltolke, da er det isåfall kommunikasjonen som ikke er god nok.. vi tar det derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg er surrete i hodet og lett døgnvill, helt uten grunn. :gjesp:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (4 timer siden):

God morgen 🙂 Jeg er veldig læretørst tørst på kunnskap, men blir lett distrahert så jeg kommer ikke så langt og då er jeg glemsk, så jeg husker ikke så mye. 🤪

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (3 timer siden):

God morgen😀 Jeg lurer på om jeg skal droppe bunaden og heller gå i lett sommerkjole i konfirmasjon i dag.

24 grader nå🥵

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Titania said:

web_zurich_region_stoos_sommer_standseil

Kult tog :D 

Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden.  Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter.  :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Glad for at alle de yngste som jeg kjenner er ferdig konfirmert og jeg Vippser bare gave til folk heretter.  :) 

:klem3::klem3::strix::strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Enig. Synes Sveits er et av de vakreste landene i verden.  Jeg har aldri vært der, kun sett bilder. Men skulle likt å få sett Sveits en gang. 

Har du sett "Poarå"-episoden fra sveits? :lur:  Litt av en beliggenhet og med masse trøbbel i vente...
L1.jpg
https://investigatingpoirot.blogspot.com/2013/10/a-frame-by-frame-look-polish-trailer.html

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (5 minutter siden):

Ser fra lenken din at det er et engelsk hus. :P

               I episoden er det Sveits! :jolie:                    Nemlig...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

               I episoden er det Sveits! :jolie:                    Nemlig...

Sjekket nå og det er Rothschild-familien som  bygget huset. Den bankfamilien bygde enormt mange flotte slott i  Europa. . 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fokus på hvile for å knekke siste rest av stresshodepine. Det hjalp. 👍 Er bra igjen og har fått spist og shoppa på normal. En lur og litt trim nå før middag ute☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...