Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (1 minutt siden):

Ja, hev nedpå en tablett. Heldigvis svært sjelden jeg får noe slikt, men kjennes ut som jeg kreperer nesten  >_<  Jeg skulle ha hatt en slik medisin jeg fikk i Singapore- den hjalp mye bedre ☹️

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millimani skrev (7 minutter siden):

Snøen har heldigvis regna vekk.

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på filmen dagboken. Er vel sånn jeg innbildte meg kjærlighet skulle være..Fin film. Men forstår at det er enormt få som får oppleve sånn type lidenskap. 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Ja, hev nedpå en tablett. Heldigvis svært sjelden jeg får noe slikt, men kjennes ut som jeg kreperer nesten  >_<  Jeg skulle ha hatt en slik medisin jeg fikk i Singapore- den hjalp mye bedre ☹️

Hva fikk du der? Jeg tar syrenøytraliserende hver kveld før jeg legger meg, ellers kan det bli brutalt 😨

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva fikk du der? Jeg tar syrenøytraliserende hver kveld før jeg legger meg, ellers kan det bli brutalt 😨

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal spraye en spray i hvert nesebor når jeg tar Livostin. I dag gjorde jeg det, snudde meg vekk og falt i andre tanker før jeg gjorde det igjen. Pussa selvsagt nesa før begge gangene. For mye spray i nesa nå

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (24 minutter siden):

Jeg skal spraye en spray i hvert nesebor når jeg tar Livostin. I dag gjorde jeg det, snudde meg vekk og falt i andre tanker før jeg gjorde det igjen. Pussa selvsagt nesa før begge gangene. For mye spray i nesa nå

Avhengig av nesespray?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 minutter siden):

Avhengig av nesespray?

Nei, bruker det pga pollenallergi 🙃

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cid said:

Hva fikk du der? Jeg tar syrenøytraliserende hver kveld før jeg legger meg, ellers kan det bli brutalt 😨

Jeg fikk en flytende medisin, som smakte mint, som la seg dekkende i halsen slik at smerte og slikt forsvant med én gang. 

1 hour ago, Millimani said:

Nei, bruker det pga pollenallergi 🙃

Bruker selv Dymista, og går på Telfast 180 hver bidige dag 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

1 hour ago, Cid said:

Avhengig av nesespray?

Det har jeg vært. Brukte Otrivin Comp flere ganger om dagen, men nå har jeg redusert til 1-2 ganger. Snakket med noen på et apotek som sa at mange faktisk brukte Dymista for å redusere bruken av Otrivin/ Otrivin Comp. Målet er å ikke bruke Otrivin Comp i det hele tatt. Med mindre jeg blir forkjølet. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk en flytende medisin, som smakte mint, som la seg dekkende i halsen slik at smerte og slikt forsvant med én gang. 

Bruker selv Dymista, og går på Telfast 180 hver bidige dag 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Det har jeg vært. Brukte Otrivin Comp flere ganger om dagen, men nå har jeg redusert til 1-2 ganger. Snakket med noen på et apotek som sa at mange faktisk brukte Dymista for å redusere bruken av Otrivin/ Otrivin Comp. Målet er å ikke bruke Otrivin Comp i det hele tatt. Med mindre jeg blir forkjølet. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
No1*No1 skrev (2 timer siden):

Ser på filmen dagboken. Er vel sånn jeg innbildte meg kjærlighet skulle være..Fin film. Men forstår at det er enormt få som får oppleve sånn type lidenskap. 🥰

Det som skjer på film skjer nesten aldri i virkeligheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Taiko said:

Jeg har tilbringt hele dagen i senga

Håper morgendagen blir bedre. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taiko skrev (2 timer siden):

Jeg har tilbringt hele dagen i senga

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

M...orn... :gjesp:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godmorgen Hoppe.:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så da legger jeg meg litt til. Hodet er våkent, men kroppen vil ha litt mer søvn. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Takk, så da legger jeg meg litt til. Hodet er våkent, men kroppen vil ha litt mer søvn. 

Lykke til og god søvn. Hodet mitt våkner altfor tidlig..Vil sove mer. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...