Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #217361 Del Skrevet 3. april CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): Var det @Lurven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. april #217362 Del Skrevet 3. april JEG HAR FÅTT MEG EN NY HOBBY 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. april #217363 Del Skrevet 3. april 1 hour ago, Lurven said: Så når du spiser lakris blir pea borte lizzom? Jeg blir etter for mye lakris ja. Hjertet mitt dunker som så jeg må ned med litt lavendel-te ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #217364 Del Skrevet 3. april CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): JEG HAR FÅTT MEG EN NY HOBBY Nå blir Cassidy Tvillingene nysgjerrige på hvilken ny hobby du har fått??😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #217365 Del Skrevet 3. april Peanut skrev (Akkurat nå): Jeg blir etter for mye lakris ja. Hjertet mitt dunker som så jeg må ned med litt lavendel-te ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. april #217366 Del Skrevet 3. april (endret) Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Nå blir Cassidy Tvillingene nysgjerrige på hvilken ny hobby du har fått??😊😊 STRIKKER PÅ SKJØRTET JEG HATER Endret 3. april av CAPS LOCK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #217367 Del Skrevet 3. april CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): STRIKKER PÅ SKJØRET JEG HATER Cassidy Tvillingene strikket også litt da vi var i tenårene, men vi har ikke strikket på lenge. Vi strikket bare skjerf.🧣🧣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april #217368 Del Skrevet 3. april CAPS LOCK skrev (17 minutter siden): Var det @Lurven? Det tror jeg ikke 😅 Så ut som tre tenåringer CAPS LOCK skrev (8 minutter siden): STRIKKER PÅ SKJØRTET JEG HATER Oi, du også? 😱😁 Hva slags strikker du? 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april #217369 Del Skrevet 3. april Kjøpte en flaske Frus idag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 4. april #217370 Del Skrevet 4. april 7 hours ago, Lurven said: How old are you these days Eh... holder på å bli 96 føles det som, men ikke langt fra halvparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #217371 Del Skrevet 4. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. april #217372 Del Skrevet 4. april CAPS LOCK skrev (9 timer siden): Var det @Lurven? Jeg isbadet, og da forsvant isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. april #217373 Del Skrevet 4. april Lurven skrev (2 minutter siden): Jeg isbadet, og da forsvant isen Da erru heit ass😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. april #217374 Del Skrevet 4. april Titania skrev (8 timer siden): Det tror jeg ikke 😅 Så ut som tre tenåringer Oi, du også? 😱😁 Hva slags strikker du? 😁 Noen ganger ser jeg ut som tre tenåringer faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. april #217375 Del Skrevet 4. april Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Da erru heit ass😁 Ja jeg var varm både innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 4. april #217376 Del Skrevet 4. april 10 hours ago, CAPS LOCK said: JEG HAR FÅTT MEG EN NY HOBBY Kan det å henge på KG klassifiseres som hobby også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #217377 Del Skrevet 4. april No1*No1 skrev (2 timer siden): Kan det å henge på KG klassifiseres som hobby også? Så absolutt og jeg presenterer meg gjerne som "skribent" og manusforfatter. Goddag! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 4. april #217378 Del Skrevet 4. april 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Så absolutt og jeg presenterer meg gjerne som "skribent" og manusforfatter. Goddag! Jeg har planer om manus skriving også. Må bare finne ut hvordan blir under pseudonym selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #217379 Del Skrevet 4. april Klart det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. april #217380 Del Skrevet 4. april Det snør. Himmelsk korrekturlakk over feilstavet vår. Skal snø i morgen også, men håper det blir borte igjen fort, så kan kong vinter holde seg borte frem til slutten av november. Håper jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå