Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Si til teknikeren med bil at dere må ta opp tråden😁

Den er vel på en måte der, men noen ting er annerledes 😅

Samtidig er det «som normalt» andre ganger, så jeg forstår ikke, og vet rett og slett ikke hva jeg skal/kan gjøre 😶 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (33 minutter siden):

Den er vel på en måte der, men noen ting er annerledes 😅

Samtidig er det «som normalt» andre ganger, så jeg forstår ikke, og vet rett og slett ikke hva jeg skal/kan gjøre 😶 

Jeg var gøyal med garn og tråd🤓

åå.. sånt er litt spennende og litt slitsomt😌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Hvordan er det mulig å sitte å gjøre ingen ting? 

Hilsen hun som ikke føler seg hyper, men ikke har sjans til å sitte i ro mer enn et par minutter, og ikke klarer og gjøre ingenting 🙈 Har prøvd 😂 Og psykologen på dps bare lo av meg da han spurte "hva føler du om du bare ligger helt stille på sofaen, uten musikk og uten å gjøre noen ting?", hvor mitt svar var "hæ? Hvordan går det an?" :fnise:

Hehe. Ikke for alle kanskje? 😌 Jeg kan få litt muskelvondt og bli frynsete om jeg ikke aktivt roer ned med app innimellom, og stopper opp litt. Og som i dag.. bare sitte litt innimellom. Ikke heelt ingenting da, men hørte på fuglene i dag. Så på utsikt. Ikke mobil og pod og sånn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Hehe. Ikke for alle kanskje? 😌 Jeg kan få litt muskelvondt og bli frynsete om jeg ikke aktivt roer ned med app innimellom, og stopper opp litt. Og som i dag.. bare sitte litt innimellom. Ikke heelt ingenting da, men hørte på fuglene i dag. Så på utsikt. Ikke mobil og pod og sånn. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (45 minutter siden):

Jeg var gøyal med garn og tråd🤓

åå.. sånt er litt spennende og litt slitsomt😌

Jeg var litt treg i tankegangen 🙈😅 Hentestedet er et lite steinkast unna der han bor :fnise:

Frøkenfryden skrev (21 minutter siden):

Jeg sliter virkelig med å «ikke gjøre noe», må liksom plukke på noe, og ha noe lyd - da helst musikk, og klarer ikke koble ut fordi det alltid er noe som er aktivt en eller annen plass i kroppen, 😅 Men det har vel kanskje med det som føles som konstant tusen sprettballer i hodet som kan være disse bokstavene jeg «gjerne» skulle hatt også 🙈 For tror det hadde vært deilig å kunne stenge ned og «gjøre ingenting», tror jeg i hvertfall 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Hvordan er det mulig å sitte å gjøre ingen ting? 

Hilsen hun som ikke føler seg hyper, men ikke har sjans til å sitte i ro mer enn et par minutter, og ikke klarer og gjøre ingenting 🙈 Har prøvd 😂 Og psykologen på dps bare lo av meg da han spurte "hva føler du om du bare ligger helt stille på sofaen, uten musikk og uten å gjøre noen ting?", hvor mitt svar var "hæ? Hvordan går det an?" :fnise:

Høres digg ut 😃

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Si til teknikeren med bil at dere må ta opp tråden😁

Han sin tråd?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
No1*No1 skrev (7 timer siden):

Ah, andre som har fått sansen for metaforer. 😊

Det har vi hatt lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (46 minutter siden):

Det har vi hatt lenge

Som de er lange?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre ingenting er akkurat som å meditere. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Det er varmt her 🥵

🪭💨

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel brette opp ermene og jobbe den siste timen før jeg tar helga :nigo:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Å gjøre ingenting er akkurat som å meditere. :) 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (47 minutter siden):

🪭💨

Så lenge den siste skyen ikke er fis, sier jeg takk 😁

To varmepumper står på 17 grader, og det er 26 grader her… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Så lenge den siste skyen ikke er fis, sier jeg takk 😁

To varmepumper står på 17 grader, og det er 26 grader her… 

Burde vel heller hatt kaldepumper 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (15 minutter siden):

Burde vel heller hatt kaldepumper 🤣

Hadde jeg ikke hatt en frysepinn av en kollega, skulle begge lett stått på laveste temperatur på kjøling nå 😅

Men jeg trodde poenget med temperaturstyringen var at pumpene skulle holde temperaturen den er satt til. Disse sto på varming og 17 - men det er jo langt over det uansett

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg ikke hatt en frysepinn av en kollega, skulle begge lett stått på laveste temperatur på kjøling nå 😅

Men jeg trodde poenget med temperaturstyringen var at pumpene skulle holde temperaturen den er satt til. Disse sto på varming og 17 - men det er jo langt over det uansett

Hvorfor ta hensyn til bare den ene?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Hvorfor ta hensyn til bare den ene?

Hun klarer ikke kle på seg når vi andre syns det er varmt. Så du har valget mellom å være varm selv, eller høre på konstant syting over at det er kaldt 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 timer siden):

Hun klarer ikke kle på seg når vi andre syns det er varmt. Så du har valget mellom å være varm selv, eller høre på konstant syting over at det er kaldt 

Herregud, for ei egoistisk hurpe. Egentlig bør dere bare la henne fryse og prøve å ignorere gnålet hennes eller enda bedre, be henne holde kjeft. Er ikke riktig at dere skal svette halvt i hjel bare fordi hun ikke evner å kle på seg. Du får strikke en ullgenser til henne og legge på pulten hennes med grundig bruksanvisning om hvordan hun kler den på seg 🤣 Jeg er også frysepinne samtidig som jeg også tåler varme dårlig og det er slitsomt å jobbe når det er for varmt. 20-22 grader er perfekt for meg. Men vil andre ha det kaldere kler jeg heller på meg mer klær.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...